آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 شهریور 1402

قالیشویی در جنوب تهران |66597347|☎📞

نام پاکمهر به عنوان قالیشویی در جنوب تهران نیز نامی برجسته و آشنا است. این قالیشویی در راستای دسترسی مردم جنوب تهران به خدمات خوب پاکمهر دایر شده است. خدمات قالیشویی در جنوب تهران شامل انواع خدمات است. گرچه نمونه برخی از این خدمات در قالیشویی‌های دیگر نیز دیده می‌شود؛ اما پاکمهر علاوه بر خدمات معمول در همه قالیشویی‌ها از خدمات خاص دیگری نیز برخوردار است. ما در این مطلب به برخی از این خدمات پرداخته‌ایم.

خدمات قالیشویی در جنوب تهران

خدمات قالیشویی در جنوب تهران شامل خدمات شست و شو، خدمات اختصاصی تعمیر و خدمات مشتری مداری است. قالیشویی پاکمهر همچنین خدمات خود را در زمینه پوشش‌دهی مناطق گسترده نیز ارائه می‌دهد. بدین معنا که این قالیشویی در مناطق 22 گانه تهران شعباتی دارد و هر شعبه از آن بخشی گسترده را تحت پوشش قرار می‌دهد. به عنوان مثال قالیشویی در جنوب تهران شامل جنوب غرب تهران، نازی آباد، راه آهن و فلاح نیز می‌شود. بنابراین منظور از قالیشویی در جنوب تهران قالیشویی جنوب غرب تهران، نازی آباد و سایر مناطق نیز است.

خدمات شست و شو قالیشویی در جنوب تهران

خدمات قالیشویی در نازی آباد شامل شست و شوی انواع قالی‌ها است. قالی‌ها شامل قالی‌های دستباف و ماشینی است. علاوه بر این در قالیشویی جنوب تهران خدمات مربوط به شست و شوی انواع کفپوش‌ها نیز ارائه می‌شود. گلیم، زیلو، موکت، انواع تشک‌های تخت و حتی مبلمان نیز در این قالیشویی انجام می‌شود. خدمات هر یک از این کفپوش‌ها با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و شوینده‌های بسیار باکیفیت صورت می‌گیرد.

دستگاه‌های قالیشویی پاکمهر شامل دستگاه‌های به‌روز است که از آخرین تجهیزات مدرن بهره برده‌اند. بنابراین فرآیند شست و شو در این قالیشویی شامل آبگیری و خشک کردن کامل است. در مرحله استفاده از شوینده‌ها مواد ضدعفونی کننده نیز استفاده می‌شود. این مواد برای رفع هر گونه عامل حساسیت‌زا یا بیماری‌زا است. این ویژگی در دوره کرونا در مورد اکثر کفپوش‌ها با حساسیت بسیار زیاد انجام شد. البته پیش از آن نیز این مرحله انجام می‌شد اما در دوره کرونا با جدیت بیشتری پیگیری شد و هنوز هم ادامه دارد.

بخشی از شست و شوی قالیشویی در راه آهن شامل اعلاشویی است. گرچه همه قالی‌ها به شکل کاملا اعلا شسته می‌شوند اما در صورتی که قالی‌ها به دلیل کثیفی زیاد یا جنس خاص خود به شست و شوی متفاوت نیاز داشته باشند از این روش شست و شو استفاده می‌شود. اگر شما نیز جز خانم‌های حساس هستید می‌توانید سفارشات شست و شوی خود را به صورت اعلاشویی درخواست دهید.

شست و شوی شرعی یا شست و شو بر اساس موازین شرعی از دیگر خدمات شست و شوی قالیشویی در فلاح است. البته وقتی گفته می‌شود فرآیند قالیشویی شامل تمام مراحل شست و شو اعم از آبگیری و خشک کردن است احتمالا باید متوجه شست و شوی آن بر اساس موازین شرعی نیز شده باشید.

قالیشویی در جنوب تهران

خدمات تعمیر

خدمات تعمیر قالیشویی در جنوب غرب تهران تقریبا شامل تمام خدماتی است که برای انواع آسیب‌های قالی‌ها کاربرد دارد. آسیب‌های قالی ممکن است شامل انواع پارگی، پوسیدگی و یا به هم ریختگی رنگ‌ها باشد. بر این اساس خدمات قالیشویی نیز شامل رفوگری، ریشه زنی، رنگ بندی، تعمیر شیرازه قالی‌ها، دارکشی و قلم زنی است. رفوگری خدمات مربوط به تعمیر پارگی یا پوسیدگی قالی‌ها است. در ریشه زنی ریشه‌های قالی‌هایی که به هر دلیلی از بین رفته است تعمیر و اصلاح می‌شوند.

رنگ بندی یکی از تعمیرات بسیار اختصاصی و کاربردی در انواع قالی‌ها به خصوص قالی‌های دستباف است. قالی‌های دستباف به دلیل استفاده از نخ‌های بسیار خاص از جمله ابریشم بسیار حساس هستند. چنانچه در صورت عدم رعایت نکات مربوط به نگهداری، ممکن است رنگ قالی‌ها بر اثر رطوبت یا شست و شوی نادرست به هم ریخته شود. راه حل قالی‌هایی که با این مشکل مواجه می‌شوند رنگ بندی یا رنگ برداری است.

قلم زنی نیز تقریبا از خدمات تعمیر رنگ‌ها است که تا حدودی مشابه رنگ بندی است با این تفاوت که قلم زنی مختص قالی‌هایی است که رنگ و روی آن‌ها کمرنگ شده است. تعمیرات شیرازه و دارکشی نیز دیگر خدمات اختصاصی قالیشویی در جنوب تهران است که طی آن شیرازه قالی‌ها و نیز حالت خمیدگی یا کجی قالی‌ها اصلاح می‌شود.

خدمات مشتری مداری

خدمات مشتری مداری نیز جزء خدمات بسیار خاص قالیشویی در جنوب تهران است. این خدمات شامل برخورد احترام آمیز با مشتریان، انجام سفارشات آن‌ها در کمترین زمان ممکن، قرار دادن راه‌های ارتباطی گسترده و پیگیری انتقادات آنان است. سرعت عمل در قالیشویی پاکمهر بسیار اهمیت دارد. این ویژگی در تمام مراحل شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر قابل مشاهده است. چنانچه شما در هر زمانی با قالیشویی تماس بگیرید عوامل قالیشویی در کمترین زمان ممکن به آدرس شما حاضر می‌شوند و قالی‌ها شما را جمع آوری کرده و بعد از مدت زمان کوتاه یعنی طی دو یا سه روز کاری تحویل می‌دهند.

قالی‌ها به صورت کاملا لول شده و در کاوری باکیفیت که مخصوص قالیشویی پاکمهر هستند تحویل داده می‌شوند. علاوه بر این قالیشویی پاکمهر راه‌های ارتباطی متعددی همچون خطوط تلفن و نیز سامان پاکمهر را جهت دسترسی مشتریان به خدمات خود ایجاد کرده است. بنابراین شما در هر زمانی که با این قالیشویی تماس بگیرید موفق به برقراری ارتباط خواهید شد؛ زیرا عوامل پاکمهر در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته فعالیت دارند.

پاکمهر راه‌های ارتباطی خود را تنها برای ثبت سفارشات فراهم نکرده است؛ بلکه از آن برای پیگیری انتقادات و پیشنهادات نیز استفاده می‌کند. بنابراین شما می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه قصور یا کوتاهی از سوی نیروهای قالیشویی پاکمهر؛ آن را در ارتباط بگذارید.

سخن نهایی قالیشویی در جنوب تهران

همانطور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی در جنوب تهران بسیار اختصاصی و متمایز است. قالیشویی پاکمهر برای رضایت شما ارزش و احترام زیادی قائل است. بنابراین رضایت شما مهم‌ترین اصل در این قالیشویی است. علاوه بر این پاکمهر خدمات خود را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کند تا همه شهروندان در هر جایگاهی بتوانند از خدمات این قالیشویی استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط

شعبه قالیشویی جنوب تهران یکی از شعبات قالیشویی پاکمهر است که تمام خدمات مربوط به قالیشویی این مجموعه را انجام می‌دهد. خدمات این شعبه نیز اساسا هیچ تفاوتی با شعبه‌های دیگر قالیشویی ندارد و تمام خدمات با همان کیفیت عرضه می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا شهروندان این منطقه نیز از خدمات این قالیشویی […] ...

19 شهریور 1402
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر،تخصصی ترین تیم قالیشویی را در بردارد ، که بابیش از 15 سال سابقه کاری در خشان و عضو رسمی اتحادیه و دارای جواز رسمی کسب در خدمت شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد .فرش های منزل شما را همچون نگین ، درخشان می نمایند. شما عزیزان باید بدانید که شستشوی فرشهای دستبافت […] ...

11 بهمن 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.