آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 مرداد 1400

قالیشویی منطقه 11 |66532153

قالیشویی در منطقه 11


قالیشویی پاکمهر یکی از بهترین ، مجهزترین ، و باکیفیت ترین قالیشویی های مجاز در تهران میباشد و هم اکنون در منطقه 11تهران بزرگ فعالیت میکند کلیه همشهریان عزیزی که در منطقه 11ساکن هستند ازجمله محله های : کارگر جنوبی ، خیابان وحدت اسلامی و خیابان حافظ ، ساکنان منطقه میدان راه آهن و خیابان ولیعصر جنوبی ، خیابان شوش که یکی از محله های قدیمی تهران است ، ساکنان محترم در جنوب خیابان نواب صفوی ، محله عباسی بانام جدید شهید ابراهیمی و میدان حق شناس میتوانند از خدمات قالیشویی پاکمهر در زمینه شستشو و خدمات رفو گری برای فرشهای دستاف و ماشینی خود بهره مند شوند.

قالیشویی پاکمهر بیش از20 سال است که زیر نظر اتحادیه با مجوز رسمی فعالیت میکند و امروزه مفتخر است که میتواند به کلیه مناطق 22 گانه تهران خدمات رسانی نماید . قالیشویی پاکمهر را تیمی متشکل از کارشناسان متبحر فرش ، کارگرانی فهمیده و مودب ، و رانندگانی صبور و وارد به تمام مناطق و کوچه پس کوچه های تهران شکل میدهد.

      

برای هرخانواری اولین ملاک برای گرفتن خدمات این است که میخواهد بداند برای چه و چه مقدار هزینه میکند . آیا هزینه ای که میکند ارزشمند هست؟ فرشی را که بادقت و حوصله انتخاب کرده و خانه و کاشانه خود را با آن تزیین نموده حالا برای انجام عملیات شستشو به کجا میسپارد؟ در صورتی که برای فرش و قالی اش اتفاقی اعم از سوختگی ،پاره گی و غیره افتاده باشد ، آیا جایی هست که این مشکلات را برطرف نماید ؟

     

قالیشویی پاکمهر با تجهیزات پیش رفته و تجربه بالایی که در زمینه فرش دارد این اطمینان را به شما میرساند که میتوانید به قالیشویی پاکمهر اعتماد کنید و با خاطری آسوده خدمات قالیشویی و مبل شویی خود را به او بسپارید . در قالیشویی پاکمهر همه ی خدمات فرش بطور کلی از انواع شستشو برای فرشهای ماشینی و دستباف گرفته تا تعویض و ترمیم ریشه و شیرازه  قلم کاری ، رفوی تخصصی و غیره انجام پذیر است .قالیشویی پاکمهر در منطقه11 تهران بصورت شبانه روزی بدون تعطیلی در کل ایام هفته دایر بوده و آماده ارائه خدمات قالیشویی به شما مشتریان گرامی میباشد .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.