آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 شهریور 1401

قالیشویی نزدیک دانشگاه شریف | 66553719

قالیشویی پاک مهر نزدیک دانشگاه شریف:

قالیشویی پاکمهر در خیابان و میدان آزادی ، محله طرشت، میدان صادقیه ، خیابان حبیب الهی ، ستارخان و تمامی مراکز تجاری و مسکنونی واقع در منطقه 2 ومنطقه9 آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی اعم از شست وشو، خشکشویی و رفوء قالی و فرش های ماشینی و دست بافت می باشد؛ از اینرو اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر، مجاز و درجه یک می باشید که خدمات با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و مصوب اتحادیه ارائه کند قالیشویی پاکمهر بهترین و مناسب ترین انتخاب میباشد.

قالیشویی پاکمهر متخصص در شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه  ایام هفته می باشد و فرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نماید.

     

قالیشویی پاکمهر متخصص در شستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.

قالیشویی پاکمهر باسرعت درتحویل فرشها سعی در جلب رضایت شما را دارد.

قالیشویی پاکمهر با کیفیت بالا در خدمت شما همشهریان عزیز  می باشد.

قالیشویی در خیابان آزادی:

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران بزرگ و خیابان آزادی  دارای خدمات رسانی  می باشد.شما همشهریان گرامی با توجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید ، با قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند . برای اینکه به قالی های شما شما صدمه ای وارد نشود.اگر در منطقه  شهرک آزادی دنبال قالیشویی مطمئن می باشید میتوانید، فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید. قالیشویی پاکمهر تمام خدمات در شستشو را به صورت تضمین شده می در اختیار شما قرار میدهد و نرخ شستشو طبق نرخ اتحادیه می باشد.

تلفن قالیشویی اطراف دانشگاه شریف 02166553719 پاسخگویی به صورت 24ساعته از طریق تلفنی و سفارش آنلاین امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.