آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 شهریور 1400

قالیشویی در باغ فیض |44444679

قالیشویی در باغ فیض:

سلام

آیا به دنبال یک قالیشویی مجاز و مورد اطمینان در باغ فیض میگردید؟ آیا می دانید معتبرترین قالیشویی باغ فیض کجاست؟ آیا تابحال شده با وجود مشغله های روزانه امروزی پاکیزگی و شستشوی فرش و مبلمان نیز برای شما سوژه دردسر شده باشد؟ اگر پاسخ سئوالات بالا بله است ، با افتخار  قالیشویی پاکمهر را به شما معرفی میکنیم .

قالیشویی پاکمهر واقع در غرب تهران با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت خدمات خود را به کلیه مناطق غرب تهران ارائه میدهد و باغ فیض نیز از این مقوله مستثنی نیست. پاک مهر در حین برخورداری از قیمت ها و تعرفه های مناسب و منطبق با نرخ اعلامی اتحادیه قالیشویی تهران، بصورت شبانه روزی (24 ساعته ) در خدمت شما ساکنین محترم باغ فیض است. کد عضویت در اتحادیه: 155 ، سرویس vip در سراسر محله باغ فیض، سرویس در روز ثبت سفارش، شستشوی همه نوع فرش دستباف ، ماشینی ، موکت و….

امروزه با وجود رشد سرسام آور قالیشویی های غیر مجاز با نام های گوناگون و تبلیغات بی پایه و اساس شاید سخت و پیچیده باشد که بتوان به یک قالیشویی اعتماد و اطمینان کرد اما قالیشویی های مجاز و باکیفیت هم بسیارند از جمله بارزترین  و محبوب ترین آنها قالیشویی پاکمهر است که سالهاست با ارائه خدمات ممتاز و باکیفیت در حال خدمات رسانی در سراسر تهران بزرگ بخصوص محله های باغ فیض ، کن ، شهران و کلیه مناطق جدید و قدیمی واقع در غرب تهران میباشد.

از مهمترین مشخصات قالیشویی شویی پاکمهر این است که ،1- مجازاست یعنی زیر نظر اتحادیه قالیشویی خدمت میکند 2- دارای پروانه و جواز کسب است 3- صاحب کارخانه مجهز و با کلیه امکانات مدرن برای شستشوی انواع فرش و موکت و … با نام انحصاری پاکمهر است و بااهمیت ترین مشخصه پاکمهر این است که کلیه خدمات این قالیشویی دارای ضمانت و گارانتی میباشد . پس پاکمهر قابل اعتماد و اطمینان نیز هست واین آسودگی خیال مشتریان را صد در صد برآورده میسازد.

شعبه مرکزی قالیشویی پاکمهر در غرب تهران است بنابراین ساکنین منطقه 5 میتوانند حتی ازطریق 118 نیز به شماره های  تلفن قالیشویی پاکمهر دسترسی داشته باشند .

مشتریان و کسانی که قصد گرفتن خدمات قالیشویی دارند علاوه بر اینکه میتوانند از طریق تلفن با ما ارتباط داشته باشند میتوانند از طریق سایت نیز سفارشات خود را مکتوب نمایند . قالیشویی پاکمهر در باغ فیض بصورت 24/7 شبانه روز هفته بدون اوقات تعطیل آماده ارائه بهترین خدمات قالیشویی ، خشکشویی فرش ، موکت ، مبلمان ،

خوشخواب  در خدمت شما مشتریان عزیز خود میباشد.

قالیشویی پاکمهر در باغ فیض آماده خدمات رسانی و پذیرش سفارشات از کلیه شهروندان ساکن درمحله باغ فیض ، 22بهمن ، جنت و،،، بصورت 24ساعت شبانه روز در هفته از طریق شماره تلفن02144234277 و ثبت سفارش آنلاین قالیشویی در سایت می باشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی نزدیک باغ فیض یکی از شعبات 22 گانه قالیشویی پاکمهر است. این قالیشویی با تحت پوشش قرار دادن مناطق مختلف، خدمات بی‌نظیر خود را به مردم این منطقه به ارمغان آورده است. منطقه باغ فیض، شامل غرب تهران، پونک، جنت آباد و شهران نیز است. شما شهروندان ساکن در این مناطق جهت دسترسی به […] ...

15 مهر 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.