آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 دی 1395

پلمپ و جریمه شدن برخی از قالیشویی ها در کرج

رئیس محیط زیست کرج از پلمب پنج واحد آلاینده قالیشویی خبرداد.
حمید رضا لشکری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهارکرد: این تعداد قالیشویی ها به دلیل آلاینده بودن بر اساس حکم مراجع قضایی دیروز پلمب شدند.
وی ادامه داد: تا زمانی که صاحبان این قالیشویی ها نسبت به رفع آلایندگی واحدهای خود اقدام نکنند، فک پلمب صورت نمی گیرد.
لشکری اضافه کرد: متاسفانه اکثرواحدهای قالیشوی کرج نسبت به مهلت دوساله ای که توسط محیط زیست برای رفع آلایندگیشان داده شده بود بی توجه بودند.
این مسئول توضیح داد: براین اساس ناظران محیط زیست برخلاف میل باطنی چاره ای جز برخورد قهری با صاحبان این واحدها ندارند.
رییس محیط زیست کرج ابراز کرد: پرونده قالیشویی های آلاینده به مراجه قضایی ارجاع داده می شود و پس از بررسی دستور پلمب اینواحدها صادر می شود.
وی افزود: متاسفانه عدم همکاری متولیان صنوف در حفاظت از محیط زیست، انرژی و زمان زیادی را از مراجع قضایی، بدنه کارشناسی و بخش حقوقی محیط زیست می گیرد.
 این مسئول درادامه به صدور حکم کلی برای برخورد با واحدهای پذیرایی متخلف محور کرج –چالوس اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی یک حکم کلی جهت برخورد با واحدهای پذیرایی آلاینده محور کرج – چالوس صادر شده است.
لشکری ابراز کرد: این حکم در جهت جلوگیری از آلودگی و ارتقاء کیفیت آب رودخانه کرج بوده و تا به حال منجر به تعطیلی دو واحد پذیرایی در این محور شده است.
وی در پایان گفت: محیط زیست متعلق به همه بوده و حفظ آن وظیفه همگانی است،بنابراین واحدهای صنفی باید با همکاری خود در راستای کنترل آلودگی قدم بردارند تا کار به برخورد قضایی نکشد.

منبع:خبرگزاری تی نیوز

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.