آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 بهمن 1395

قالیشویی در خالد اسلامبولی | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خالد اسلامبولی:

خیابان وزرا یا خیابان خالد اسلامبولی یکی از خیابان‌های مرکزی شهر تهران است. این خیابان موازی خیابان ولیعصر است و ابتدای آن از سمت جنوب از خیابان شهید بهشتی آغاز شده و در ادامه از شمال به خیابان گاندی متصل می‌شود. قالیشویی پاکمهر با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی  در زمینه شستشوی انواع فرش های آنتیک ماشینی ، دستباف، خوشخواب ، پتو، کف پوش اتاق ، پله پوش ، انواع تابلو فرش و انواع مبلمان و خدمات ترمیم فرش؛ اصلاح سوختگی ، بافت زنی ، رفع زردی فرش ، رفو و خدمات پس از شستشو، در خیابان خالد استامبولی و سایر محله های منطقه میباشد. درشستشوی فرش ها از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشودکه موجب افزایش عمر میشود.

درصورتی که  فرش های شما دارای لک و یا سوختگی شده ، قالیشویی پاک مهر متخصص در ترمیم انواع سوختگی و یا پارگی فرش و رفع لک زردی فرش و ترمیم شیرازه های فرش می باشد.

قالیشویی پاک مهر در تمام طول هفته به صورت شبانه روزی درخدمت شماهموطنان عزیز می باشد.اعتماد شما باعث سرافرازی ماست.در کنار اعتمادشما پاکمهرشفافیت و پاکیزگی رابه شما هدیه می کند.

اگر درمنطقه  خالد اسلامبولی  به دنبال یک شعبه قالیشویی نزدیک به منزل خود هستید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.