آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 دی 1400

قالیشویی نزدیک ملاصدرا | 88690517

قالیشویی پاکمهر در ملاصدرا:

قالیشویی پاکمهر در ملاصدرا ، خیابان ونک ، خیابان ولیعصر، خیابان عباس پور، خیابان گاندی، خیابان برزیل و…  با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا در سراسر تهران ، و با ارائه بهترین و ارزنده ترین خدمات در زمینه شستشوی فرشهای ابریشم و دستباف در خدمت مشتریان گرامی میباشد.  فرشها با جدید ترین متد های علمی روز شستشو داده میشوند که حتی کوچکترین آسیب و عیبی و نقصی در فرش ایجاد نخواهد شد و شما میتوانید با سپردن قالی های خود جهت شستشو در قالیشویی پاک مهر ، همیشه فرش هایی زیبا و سالم در منازل خود داشته باشید . پاک مهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و انواع مبلمان و خوشخواب  ، فرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری ، فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ، کفپوش اتاق  و… را به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهد شد.

واز دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، انجام میدهد.

قالیشویی پاک مهر رمز شادی و پاکیزگی در خدمت شما هم وطنان گرامی در زمینه شستن قالی و مبلمان و موکت و قالی ابریشم است که به صورت تضمین شده و اعلاء در اختیار شما می گذارد. قالیشویی پاک مهر در تمام مناطق تهران دارای واحدهای مستقر میباشد. اهالی محترم محدوده ملاصدرا  میتوانند از قالیشویی مطمئن و مجاز پاکمهر خدمات قالی و شستشوی انواع فرش و موکت و …. خود را دریافت نمایند.

اگر درمنطقه ملاصدرا به دنبال یک شعبه قالیشویی ارزان و باکیفیت نزدیک به منزل خود هستید، ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

شماره تلفن تماس با شعبه ملاصدرا:

02188690517

پاسخگویی و ثبت سفارش آنلاین بصورت 7/24

تحویل حتی در روزهای تعطیل.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.