آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 تیر 1400

قالیشویی در سید جمالدین اسد آبادی | 888690517

قالیشویی پاکمهر در اسد آبادی:

قالیشویی نزدیک به خیابان اسد آبادی و حوالی یوسف آباد و میدان ولی عصر ، قالیشویی بزرگ و تخصصی پاکمهر میباشد که با، در نظر داشتن نظر مشتریان خویش ، همه روزه سعی دارد خدمات متنوع و تخصصی را به شما عزیزان ساکن در شادمان ، عرضه نماید. این قالیشویی با توجه به خدمات فوق حرفه ای و تخصصی خود برای شما عزیزان، خدمات24 ساعته و متنوعی را عرضه میکند. و آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده میباشد. درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امر باعث افزایش عمر فرش خواهد شد.

قالیشویی در حوالی میدان فاطمی:

قالیشویی پاکمهر در محدوده میدان جهاد و خیابان دکتر فاطمی نیز خدمات ارزنده و با کیفیت قالیشویی را ارائه میکند از این رو کلیه ساکنین خیابان دکتر فاطمی و میدان گلها و شهید گمنام هم میتوانند از خدمات قالیشویی مجاز و مطمئن قالیشویی پاکمهر استفاده نمایند.

شماعزیزان میتوانید تنها با یک تماس با قالیشویی بزرگ و تخصصی پاکمهر، خدمات ارزنده ی این قالیشویی را دریافت نمایید. این قالیشویی همه روزه حتی در ایام تعطیل نیز، خدمات با کیفیت خود را به این قالیشویی عرضه میکند جهت برخورداری از خدمات ویژه این قالیشویی میتوانید از طریق زیر اقدام نمایید : 

1. از طریق تماس با اتحادیه قالیشویان و در خواست شماره های تماس قالیشویی پاکمهر. 

2. ازطریق تماس با سامانه تلفنی 118 و درخواست شماره های قالیشویی پاکمهر از پرسنل ایشان.

اگر درمنطقه سیدجمالدین اسدآبادی  به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

نزدیکترین و ارزانترین قالیشویی به اسدآبادی قالیشویی مجاز پاکمهر میباشد.

شماره تماس قالیشویی: 021888690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.