آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 24 بهمن 1395

قالیشویی در امین آباد | 66597347

قالیشویی پاکمهر در امین آباد:

قالیشویی پاکمهر با بیش از 2 دهه سابقه در خصوص شستشوی فرش های دستباف در تهران و محله امین آباد بصورت مجاز و مورد اطمینان اتحادیه قالیشویان تهران بطور پیوسته و دائمی فعالیت میکند و هم اکنون توانسته است تمامی خدمات فرش را بصورت تضمینی و با بالاترین کیفیت در شستشو ، خدمات رفو ، رنگ برداری و لکه گیری ، سفید کنندگی ریشه های فرش بدون استفاده از مواد شیمیایی که باعث پوسیدگی میشوند و خدمات خشکشویی و….را ارائه نماید. اگر قصد شستشوی فرش های دستباف خود را در منطقه امین آباد دارید ولی نگران این هستید که فرشها آسیب ببینند قالیشویی پاکمهر بهترین انتخاب میباشد زیرا تمامی خدمات قالیشویی پاکمهر دارای ضمانت نامه رسمی میباشد همچنین اگر فرشهای ماشینی ایرانی یا خارجی دارید که تراکم بالای 3000 دارند قالیشویی پاکمهر متخصص قابلی برای انجام خدمات مورد نظر میباشد. 

خدمات خشکشویی پاکمهر هم دارای گارانتی و تضمین برای بیشترین حد ممکن در برطرف کردن کثیفی و لکه برای انواع مبلمان ،موکت، خوشخواب و صندلی میباشد. درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

واز دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر ، ترمیم و رفوی بافت فرش که در اثر سوختگی یا پوسیدگی و پارگی بوجود آمده است ، میباشد. همچنین ترمیم و تعویض ریشه و شیرازه فرشهای دستباف و ماشینی با تخصص و ضمانت یا چرم دوزی و پرداخت فرش ماشینی با کیفیت بالا. دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، میباشد.

اگر درمنطقه امین آباد به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاور کشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

نحوه پاسخگویی شرکت قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز ی از طریق شماره تلفن 02166597347 حتی در روزهای تعطیل و ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت قالیشویی پاکمهر در محله امین آباد و سراسر منطقه انجام پذیر است.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.