آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 خرداد 1402

قالیشویی نزدیک لاله زار |66597347|☎📞

پاکمهر، قالیشویی خوبی که برای بسیاری از ما آشنا است، یک شعبه قالیشویی نزدیک لاله زار را نیز برای اهالی این منطقه نیز تاسیس کرده است. قالیشویی پاکمهر در لاله زار به امکانات خوبی مجهز است. این قالیشویی به دلیل برخورداری از امکانات منحصر و اختصاصی، کار شست و شوی قالی‌ها را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. اما چرا می‌گوییم قالیشویی نزدیک لاله زار باکیفیت است؟ تفاوت این قالیشویی با قالیشویی‌های دیگر چیست؟ پاسخ این است که ما این ادعا را بر اساس خدمات و سرویس‌های خاص این قالیشویی مطرح می‌کنیم.

خدمات و سرویس‌های قالیشویی نزدیک لاله زار

سرویس‌های قالیشویی نزدیک لاله زار شامل خدمات مختلفی است که نتیجه نهایی آن تحویل قالی‌هایی با کیفیت بالا در شست و شو است. برخی از این خدمات عبارتند از:

استفاده از ماشین‌های پیشرفته در قالیشویی نزدیک لاله زار

ماشین‌های قالیشویی نزدیک لاله زار جز ماشین‌های پیشرفته هستند. این ماشین‌ها کار شست و شو را با سرعت بالایی و طی کردن مراحل کامل شست و شو انجام می‌دهند. ماشین‌های مورد استفاده در قالیشویی لاله زار شامل ماشین‌های متعددی است. یکی از این ماشین‌ها یا دستگاه‌ها، دستگاه قالیشویی خطی یا تونلی است که کار شست و شو را به طور کامل انجام می‌دهد.

خدمات شست و شوی قالیشویی در فردوسی (لاله زار) از ویژگی شست و شوی استریلیزه نیز برخوردار است. از آنجا که خطر انواع بیماری‌ها و آلودگی‌ها در هر دوره‌ای وجود دارد و حتی قالی نیز می‌تواند عامل انتقال بیماری باشد، از این رو قالیشویی پاکمهر با استفاده از مواد استریلیزه، قالی‌هایی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی را به شما تحویل می‌دهد.

آیا نگران شست و شوی شرعی قالی‌های خود هستید؟ با قالیشویی پاکمهر دیگر نگران این مشکل نیز نباشید. شست و شوی شرعی (یا مطابق با موازین شرعی) قالیشویی در حافظ، بخشی از فرآیند شست و شو است که در مورد تمام قالی‌ها صورت می‌گیرد. از آنجا که شست و شو در این قالیشویی با مراحل آبگیری کامل همراه است بنابراین، شست و شوی قالی‌ها با موازین شرعی نیز مطابقت دارد.

با قالیشویی نزدیک لاله زار، فرش‌های پاره خود را نو کنید

در قالیشویی پاکمهر لاله زار (سرچشمه، فردوسی و حافظ) کار تعمیر فرش‌های پاره نیز انجام می‌شود. کارشناسان پاکمهر بر اساس نوع و میزان پارگی، فرش‌های شما را تعمیر می‌کنند. تعمیرکنندگان فرش با بهره‌گیری از فنون پیشرفته، فرش‌های شما را به گونه‌ای تعمیر می‌کنند که به مانند روز اول نو و تازه می‌شود. فرآیند تعمیر از طریق رفوگری انجام می‌شود.

اما علاوه بر رفوگری، در قالیشویی پاکمهر کار رنگ‌بندی نیز انجام می‌شود. احتمالا بسیاری از ما موضوع به هم خوردن یا اصطلاحا قاطی شدن رنگ‌های فرش را تجربه کرده‌ایم. این مشکل ممکن است در رابطه با هر فرشی به وجود بیاید. گاهی ریختن مقداری جوهر و یا یک لیوان آب سرد یا گرم ممکن است تمام رنگبندی قالی شما را به هم بریزد. قالیشویی پاکمهر این مشکل را نیز با توجه به نوع رنگبندی به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

قالیشویی نزدیک لاله زار

خیالتان از بابت تحویل قالی‌های نیز راحت باشد

خدمات تحویل قالیشویی در سرچشمه نیز بسیاری سریع و طبق موعد تحویل است. تحویل معمولا طی سه روز کاری است. البته قالیشویی پاکمهر در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته فعالیت دارد. نیروهای پاکمهر با هماهنگی شما و طی ساعت مشخص شده، قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند و در روز مشخص شده تحویل شما می‌دهند. فرآیند تحویل نیز به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. چنانچه قالی‌ها به صورت لول شده و در یک کاور مخصوص قالیشویی پاکمهر تحویل داده می‌شود.

قالی‌ها را به صورت آنلاین به قالیشویی پاکمهر بسپارید

خدمات تماس و ارتباطی قالیشویی در پاکمهر نیز متعدد و مختلف است. قالیشویی لاله زار چندین خط تلفن را جهت سهولت ارتباط در اختیار شما شهروندان عزیز قرار داده است. اما جدا از خطوط تلفن، امکان سفارش آنلاین قالی‌ها نیز در سامانه این قالیشویی فراهم شده است. جالب است بدانید قالیشویی پاکمهر اولین قالیشویی در ایران است که امکان سفارش آنلاین را به وجود آورده است. در سفارش آنلاین می‌توانید تمام فرآیند شست و شوی قالی از جمع آوری آن گرفته تا تحویل آن را از طریق آنلاین انجام دهید.

نگران فاصله مکانی قالیشویی نباشید

قالیشویی پاکمهر در مناطق 22گانه تهران، شعبه‌هایی را دایر کرده است. این شعبه‌ها جهت سهولت دسترسی شما به قالیشویی و نیز بالا بردن سرعت خدمات و سرویس‌های قالیشویی، ارائه شده است. چنانچه قالیشویی نزدیک لاله زار مناطق سرچشمه، حافظ و فردوسی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پاسخگویی به سوالات و انتقادات شما

پرسنل قالیشویی نزدیک لاله زار پاسخگوی تمام سوالات و انتقادات شما هستند. از این رو در صورتی که انتقاد یا شکایتی پیرامون کیفیت شست و شو داشته باشید، مدیریت این قالیشویی به انتقادات شما رسیدگی خواهد کرد. خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر نارضایتی از این قالیشویی دریافت نشده است. با این حال ما در راستای احترام به نظرات شما مشتریان عزیز، امکان طرح شکایت یا انتقاد را نیز فراهم کرده‌ایم.

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

خدمات قالیشویی پاکمهر، تنها شامل شست و شوی قالی‌ها نیست. بلکه این قالیشویی علاوه بر انواع قالی‌ها، خدمات شست و شو در زمینه کفپوش‌های مختلف رو مبلمان را نیز ارائه می‌دهد. شست و شوی مبلمان نیز به مانند قالی‌ها با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و با کیفیت بالا انجام می‌شود.

سخن نهایی: چرا قالی‌های خود را به قالیشویی پاکمهر بسپاریم؟

همانطور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی نزدیک لاله زار بسیار متعدد است و به بهترین شکل انجام می‌شود. اما جدا از موضوع کیفیت، واقعیت این است که سپردن قالی‌ها به قالیشویی پاکمهر می‌تواند از نظر اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه باشد. علاوه بر مسائل مالی، این موضوع می‌تواند از نظر صرفه جویی در انرژی و وقت شما نیز بسیار موثر باشد. بنابراین اگر به فکر سلامتی و حفظ زمان ارزشمند خود هستید بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی، قالی‌های خود را به قالیشویی ما بسپارید.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.