آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی در خیابان کرمان | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان کرمان:

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی ، موکت، مبلمان، پتو، پادری، کف پوش اتاق، پله پوش، رفو و رفع زردی و سوختگی فرش، پرداخت، شهروندان تهرانی در نزدیکی خیابان کرمان ، بزرگراه رسالت، خیابان جانبازان می باشد . وفرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند

قالیشویی پاک مهر نزدیکترین قالیشویی اسلامی درخیابان کرمان  : قالیشویی مجاز پاکمهر، کلیه محله های این منطقه را پوشش میدهد و از مرغوب ترین مواد در شستشواستفاده میکند. همچنین پرسنل ما بعداز تحویل گرفتن فرش شما به صورت لول شده آن رابه کارخانه قالیشویی پاک مهر حمل کرده ودر آنجا با در نظر گرفتن جنس هرفرش، آن را با  دستگاه ها و مواد  مناسب برای جنس هر فرش شستشو داده و در  برای گرفتن آب فرش ،آ ن را با آبکشی کامل و رعایت نظافت ، در دستگاه ها آبگیر گذاشته ودر پایان کار به گرمخانه گازی برای  خشک کردن فرش شما میبرند. برای  اینکه فرش شما چروک و شکسته نشود فرش را به صورت لول شده ودر کاور کشیده شده تحویل شما میدهد.

قالیشویی پاکمهر با سرعت درتحویل فرشها سعی درجلب رضایت شما را دارد.

قالیشویی پاکمهر منصف ترین و معتبر ترین قالیشویی فعال در تهران است که خدمات شستشو ، رفو و خشکشویی را با بهترین و استاندارد ترین کیفیت ممکن در تمام مناطق تهران با نرخ مصوبه اتحادیه ارائه میکند .

قالیشویی پاکمهر متعهد، خوش قول و مشتری مدار است و بیش از دو دهه است که در تهران با اعتبار و اقتدار پا برجا پیشرو در ارایه خدمات بی نظیر و ویژه برای تمامی شهروندان تهرانی است.

نحوه پاسخگویی و ثبت سفارش خدمات در قالیشویی پاکمهر با شماره 88690517 و سفارش آنلاین قالیشویی برای ساکنان محدوده خیابان کرمان بصورت 7/24 ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای سال انجام میگیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.