آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 خرداد 1400

قالیشویی نزدیک چهار راه ملک | 88690517

قالیشویی در 4راه ملک:

قالیشویی پاک مهرحوالی چهاراه ملک ، بزرگترین و متمایز  ترین شرکت قالیشویی میباشد که به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته به خدمات رسانی در نزدیکی سه راه زندان و چهار راه ملک میپردازد . این شرکت قالیشویی به وسیله دستگاه های به روز، قالی های ماشینی شما را میشوید و به کمک نیروی انسانی با شیوه سنتی قالی های دستباف شما را با بالاترین کیفیت شستشو میدهد . دلیل اینکه قالیشویی پاک مهر برای شستشوی قالی های دستباف شما از روش سنتی استفاده میکند ،  آسیب نرسیدن و جلوگیری از پاره شدن فرش های شما در زیر دستگاه میباشد زیرا شستشو ی فر شهای دستبافت با دستگاه موجب پاره شدن و آسیب دیدن الیاف آن میباشد زیرا ، الیاف و تراکم و رنگ آنها با سایر فرش ها متفاوت میباشد و کشش شستشو در زیر دستگاه را نداشته ، این قالیشویی به دلیل  اینکه از روش سنتی استفاده میکند، متمایز ترین و مورد اعتماد ترین شرکت قالیشویی در منطقه محسوب میشود زیرا، دلیل مردم برای سالم ماندن فرش هایشان است . شما جهت برخورداری از روش های سنتی برای فرش های دستبافت خود ، به هیچ وجه خود اقدام نکنید ، زیرا شما اطلاعات جامع و کامل را برای شستشوی فرش های دستباف و ماشینی خود نداشته و همین باعث میشود که از روش غلط و نادرست برای شستشوی فرش های خود استفاده کنید. جهت شستشوی فرش های دستباف و ماشینی خود حتما با قالیشویی بزرگ و و تخصصی پاک مهر تماس بگیرید.

حتما بارها برایتان پیش آمده که فرشهای دستباف خود را جهت شستشو به قالیشویی های غیر مجاز داده و فرش های شما را دچار پارگی و آسیب جدی کرده اند، این قالیشویی ها معمولا برای مدت کوتاهی در زمینه قالیشویی خدمات رسانی غلط  کرده و در هنگام پایان یافتن فصل کار قالیشویی ، متوجه میشوید که اصلا قالیشویی با این نام در اتحادیه موجود نمیباشد که بخواهید از ایشان شکایت و یا انتقاد کنید، برای جلوگیری از این کار باید به یک قالیشویی مجاز اعتماد کرده و هرگز اجازه ندهید که قالیشویی های غیر مجاز به فرش های شما آسیب برسانند . در این زمینه قالیشویی پاک مهر در این صفحه نحوه پیداکردن و اعتماد کردن به یک قالیشویی خوب و مجهز را برایتان توضیح داده ، امید است که با خواندن این مطلب بتوانیم در شستشوی فرش های گران بها و معمولی خود به شما کمکی کرده باشیم با ما همراه باشید .

یک قالیشویی باید برای اینکه مجاز باشد ، در اتحایه قالیشویان به ثبت رسیده و همه مردم با نام این قالیشویی آشنا باشند جهت پیداکردن این قالیشویی میتوانید با شرکت قالیشویی پاکمهر تماس بگیرید زیرا مجاز است و در اتحادیه قالیشویان تهران به ثبت رسیده است.

یک دلیل دیگر که دلالت بر مجاز بودن قالیشویی میکند ، ثبت شماره اش در سامانه تلفنی 118 میباشد که، قالیشویی غیر مجاز و بدون داشتن جواز رسمی کسب به هیچ عنوان در سامانه 118 به ثبت نخواهد رسید زیرا ، از اتحادیه جواز رسمی کسب نداشته در این راستا قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر به دلیل مجاز بودن شماره خود را در 118 به ثبت رسانده و راه دسترسی شما را به این قالیشویی بیشتر کرده است.

ثبت در اتحادیه قالیشویان ، دلیل بر مجاز بودن یک قالیشویی میباشد ، در این زمینه به دلیل اینکه قالیشویی پاکمهر ثبت شده در اتحادیه قالیشویان تهران میباشد .

امیدوارم با خواندن این مطلب ، مجاز ترین و مهم ترین و مورد اعتماد ترین شرکت قالیشویی خود را پیداکرده باشید که بتوانید، بهترین شستشو را برای فرش های خود داشته باشید.

نحوه پاسخگویی در قالیشویی پاکمهر از طریق شماره تلفن: 02188690517 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی بصورت 7/24 روز هفته حتی روزهای تعطیل میباشد.