آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 دی 1400

قالیشویی نزدیک پل سیدخندان |88690517

قالیشویی محدوده سیدخندان:

قالیشویی اطراف پل سیدخندان ، قالیشویی پاکمهر میباشد که بابیش از 20 سال سابقه کاری درخشان، توانسته ممتازترین قالیشویی در منطقه سیدخندان باشد. این قالیشویی با در برداشتن یک مجموعه کامل و مجزا، که شامل استاد کاران ، کارشناسان،کارگران کارآزموده میباشد، استاد کاران با نظارت و انجام کارهای تخصصی و رفو گری ، کارشناسان برای بررسی هویت فرش و تشخیص شیوه مناسب برای شستشوی فرش و کارگران با آموزش های لازم جهت خدمات رسانی به شما آمادگی های لازمه را دارند. پاکمهر به عنوان ممتارترین شرکت قالیشویی با در نظر داشتن جلب نظر مشتریان خویش همیشه سعی دارد، طبق نظر مشتریانش به ایشان خدمات رسانی کند و از اینکه به نظر مشتریانش اهمیت میدهد، بسیار خرسند و شادمان می باشد. قالیشویی پاکمهر در پل سیدخندان ، همه روزه حتی در روزهای تعطیل به بهترین شکل ممکن ، به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

شستشوی فرش بادستگاه به روز دنیا

خدمات قالیشویی پاک مهر:

1. خدمات لکه برداری 2. خدمات رفع سوختگی و پارگی 3. خدمات ترمیم و بازساری فرش های قدیمی و دستباف 4. شستشو های باکیفیت اعلاشویی 5. رنگ برداری 6. خدمات رفو.

این خدمات برای ساکنین محترم در سیدخندان عرضه شده. این قالیشویی با دربرداشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، نظر تمام شما عزیزان  را به خود جلب کرده است .از ویژگی ها ی مهم شرکت قالیشویی پاکمهر، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

* قالیشویی پاکمهر، کیفیت بی نظیر را همراه با سلامت فرش هایتان تضمین میدهد.

*  پاکمهر، فرش های شما را لول شده میبرد و لول شده در بسته بدی کاور تحویل شما میدهد.

* پاکمهر در مدت 48 ساعت فرش های شما را به شما تحویل میدهد و این خیلی مهم است چون خانه زیاد خالی نمی ماند.

* پاکمهر داری پرسنل متعهد و مجرب میباشد پس ، نگرانی راجب به شستشوی فرشهای خود ، نداشته باشید.

* پاکمهر با توجه به هویت فرش ، شستشوی هرفرش را معین میکند پس، نگران خرابی فرش هایتان نباشید.

* پاکمهر یک قالیشویی مجاز بوده ، این بهترین ویژگی برای یک شرکت قالیشویی معتبر میباشد.

* پاکمر عضو رسمی و فعال اتحادیه میباشد ، و شستشو ها را با  نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه در نظر میگیرد.

پاک مهر دارای ویژگی های بسیار زیادی میباشد و این تنها چند مورد از ویژگی های مهمی بود که برای شما عزیزان بیان کردیم. این قالیشویی متخصص در شستشو و خشکشویی انواع فرش و مبل و خوشخواب میباشد و تمام خدمات را به صورت تضمینی و تخصصی برای شما عزیزان در نظر میگیرد. قالیشویی پاکمهر،  ممتاز ترین شرکت قالیشویی در ارائه خدمات  در نزدیکی سیدخندان و پل سیدخندان میباشد.