آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 اسفند 1401

قالیشویی در شهرک نفت |44475763|☎📞

برای انتخاب قالیشویی در شهرک نفت باید نکات زیادی را در نظر گرفت تا با خیالی آسوده فرش‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دهیم و بدانیم به بهترین روش و بدون آسیب دیدگی فرش‌ها شسته‌ و تحویل داده می‌شوند و به نتیجه دل‌خواه خود می‌رسیم. حال به بررسی این که که چرا قالی‌شویی پاکمهر می‌تواند بهترین انتخاب ما برای قالیشویی در شهرک نفت باشد، می‌پردازیم.

ویژگی‌های بهترین قالیشویی در شهرک نفت

زیبایی، اصالت، ظرافت و کیفیت انواع قالی‌های ایرانی در سراسر جهان شناخته‌شده و زبان‌ زد است. این قالی‌ها هر کدام دارای طرح و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود هستند. خانه‌ی هر ایرانی نیز با انواع نقوش این فرش‌های مزین شده‌است و بخشی از هوییت خانه‌ها محسوب می‌شود. این هنر و ظرافت همواره نیازمند نگه‌داری ویژه‌ای می‌باشد.

قالی شویی پاکمهر با دانستن ارزش و بهای فرش و شناختی که از انواع طرح‌ها و بافت‌ها دارد، همواره از بهترین روش‌ها برای شست‌وشو و پاک‌سازی آن‌ها استفاده می‌‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های قالیشویی در شهرک نفت می‌پردازیم.

قیمت‌گذاری مناسب

قالی‌شویی پاک‌مهر همیشه با در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان خود، قیمت‌گذاری منصفانه و عادلانه‌ای را پیش ‌می‌گیرد. قیمت شستوشوی هر فرش بر حسب اندازه، طرح و نوع فرش متفاوت است، اما قالی‌شویی پاک‌مهر همواره بر اساس قوانین اتحادیه قالیشویان عمل می‌کند و نرخی خارج از نرخ مصوب تعیین نمی‌کند. بر این اساس می‌توان اطمینان داشت که با بهترین و مناسب‌ ترین قیمت، بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

حمل و نقل ایمن

قالی‌‌شویی پاکمهر مانند دیگر قالی‌شویی‌ در غرب تهران با در نظر گرفتن استاندارد‌های جابه‌جایی فرش‌ها، در حفظ و نگه‌داری آن‌ها تلاش می‌کند تا در حین جا به جایی فرش آسیب نبیند. این قالی‌شویی در شهرک نفت با تحویل گرفتن فرش در درب منزل و تحویل آن در همان محل، موجب راحتی حال مشتریان خود می‌شود.  بنابراین بدون دردسر و با خیالی راحت فرش‌های خود را برای شستوشو بفرستید بدون آن که نگرانی برای نحوه‌ی جا به جایی آن داشته باشید.

قالیشویی در شهرک نفت

زمان‌بندی مناسب

‌قالی‌ شویی پاک مهر برای وقت مشتریان خود اررش قائل است و بر حسب زمان‌بندی دقیق فعالیت می‌کند. این زمان‌بندی از زمان تحویل گرفتن فرش درب منزل که از قبل با مشتریان هماهنگ می‌شود، شروع شده و تا زمان تحویل دادن آن در زمان مقرر و اعلام شده ادامه دارد. این زمان‌بندی در ارائه خدمات برای تمامی نقاط تهران از جمله قالی‌شویی‌ در چهاردیواری نیز رعایت می‌شود. با دانستن زمان مناسب برای تحویل دادن و تحویل گرفتن می‌توانید با برنامه‌ریزی قبلی زمانی که برای شما مناسب است را به کارشناسان اعلام کنید.

استفاده از شوینده‌های مناسب

قالی‌ شویی پاکمهر با دانش، تجربه و شناخت از فرش که در طی سالیان فعالیت خود کسب کرده است، برای شستوشوی فرش‌ها متناسب با نوع آن‌ها از شوینده‌های مرغوب، باکیفیت و متناسب با توع فرش استفاده می‌کند تا فرش‌ در هنگام شستوشو دچار آسیب‌هایی از قبیل از بین رفتن رنگ، خوردگی تار و پود فرش و پوسیدگی نشود و در عین حال در صورت وجود لک یا کثیفی قسمت خاصی از فرش تمیز و پاک شوند. با دانستن استفاده قالی‌شویی از شوینده‌های مناسب، دیگر نگران آسیب دیدن فرش در هنگام شستوشو با مواد نخواهید بود.

نیروی کار با تجربه و ماهر

قالی‌شویی پاک مهر ارزش فرش‌های شما را دانسته و با دقت زیادی بر روی آن‌ها کار می‌کند. این مسئله نیازمند استفاده از نیروی کار با تجربه برای شستوشو و تعمیر فرش‌ها می‌باشد تا با روش کار آشنا باشند و به بهترین نحو ممکن بدون آسیب رساندن به آن‌ها عملیات شستوشو را انجام دهند. نیروی کار ماهر، خود مهر تاییدی بر حرفه‌ای بودن قالیشویی می‌باشد.

ترمیم فرش‌های آسیب دیده

به هر دلیل ممکن است فرش آسیب ببیند از جمله آسیب دیدگی‌های فرش می‌توان به سوختگی، پوسیدگی، پارگی، بیدزدگی، ساییدگی و از بین رفتن رنگ فرش اشاره کرد. قالی‌شویی پاک مهر انواع خدمات رفوگری فرش را ارائه می‌دهد و به بهترین روش ممکن فرش را مثل روز اول تعمیر کرده و تحویل می‌دهد.

خشک کردن اصولی

از مهم‌ترین قدم‌های شستوشوی فرش خشک کردن آن می‌باشد. این مرحله باید به نحوی انجام شود که علاوه بر عدم آسیب دیدگی فرش، دچار بوی نامطبوع نیز نشود. برای خشک شدن سنتی فرش، باید در هوای آزاد از دار آویزان باشد تا از هر دو طرف فرش در هوا جریان داشته باشد که تار و پود فرش کاملا خشک شوند.  بعضی قالی‌شویی‌ها مانند قالیشویی در المهدی از روش‌‌های دیگری نیز برای خشک کردن فرش استفاده می‌کنند. به طور مثال در فصل زمستان که دسترسی به نور آفتاب مستقیم وجود ندارد و هوا مرطوب است می‌توان با استفاده از انواع خشک‌کن‌های مخصوص فرش استفاده کرد.

استفاده نکردن از خشک‌کن‌هایی که احتمال سوختگی فرش را داشته باشند در هیچ قالیشویی توصیه نمی‌شود. این روش خشک‌کردن یا با برخورد مستقیم هوای گرم به فرش می‌باشد و یا فرش را در اتاقی با هوای گرم قرار می‌دهند تا با ایمن‌ترین روش فرش کاملا خشک شود.

احترام به درخواست مشتری‌های قالیشویی در شهرک نفت

احترام به درخواست مشتری‌های قالیشویی در شهرک نفت

برخی از فرش‌ها که در معرض آلودگی بیشتری قرار دارند، گاها برخی از مشتریان درخواست دارند که شستوشو با تعداد دفعات بیشتری بر روی آن‌ها انجام پذیرد. قالی‌شویی پاکمهر با مشاوره دادن در خصوص روش شستوشو با تعداد دفعات بیشتری، الزام و یا عدم الزام به شستوشوی بیشتر مشریان را راهنمایی می‌کند اما در نهایت نظر مشتری ارجهیت دارد زیرا که اصل قالی‌شویی‌های مانند قالیشویی پاک مهر و قالیشویی در شهرک کوهسار، بر مشتری مداری است.

پشتیبانی 24 ساعته

قالیشویی پاک‌مهر با پشتیبانی قوی همواره پاسخگوی مشتریان خود می‌باشد. پشتیبانی از هنگام درخواست برای شستوشو فرش شروع می‌شود و تا بعد از تحویل فرش برای پیگیری مشکلات احتمالی ادامه دارد.

ارائه فاکتور معتبر توسط قالیشویی در شهرک نفت

قالی‌ شویی پاکمهر در هنگام دریافت فرش در درب منزل رسید معتبر مبنی بر دریافت فرش با قید جزییات اعم از نوع فرش، طرح و نقش آن ارائه می‌دهد. همچنین در فاکتوری جداگانه درخواست‌ها برای نوع شستوشو و اقدامات لازم برای انجام شدن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در هنگام تحویل فرش نیز فاکتوری با ریز جزییات صادر می‌کند.

انتخاب بهترین قالیشویی در شهرک نفت

شستوشوی فرش برای نگه‌داری طولانی مدت و حفظ ارزش آن مهم است. باقی ماندن کثیفی، گرد و غبار به مرور زمان باعث پوسیدگی فرش شده و تار و پود آن را از بین می‌برد. وجود این ذرات بعضا باعث ایجاد مشکلات تنفسی و حساسیت‌های پوستی نیز می‌شود. قالی‌ شویی پاک مهر با شستوشوی اصولی انواع فرش از سلامت فرش شما و خود شما اطمینان حاصل می‌کند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.