آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک سی تیر | 66597347

قالیشویی پاکمهر در خیابان سی تیر:

قالیشویی پاکمهر حوالی خیابان سی تیر با بیش از سالها تجربه درعرصه فعالیت خود در زمینه ؛

شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، فرشهای گل ابریشم ، ابریشم ،  انواع پادری ، فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه وکفپوش اتاق وخدمات ترمیم فرش؛ رفو و رفع زردی و سوختگی فرش، پرداخت، بافت و… به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

شستشوی انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی وبا تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن درحوالی سی تیر، خیابان جمهوری، خیابان امام خمینی انجام می شود.

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای شعبه می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شعبه قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند.

پرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند وشما می توانید برای مرمت و بازسازی وشستشو انواع فرش ماشینی و گلیم و گبه جاجیم و موکت  و مبلمان خود را  به قالیشویی پاک مهر بسپارید.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

از اینکه قالیشویی پاکمهر را برگزیده اید متشکریم.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.