آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 خرداد 1400

قالیشویی در بلوار فردوس | 44022848

قالیشویی پاک مهر در بلوار فردوس:

محله فردوس یکی از محلات خوش آب و هوا در منطقه5 و غرب تهران است که در گذشته مملو از باغات و فضاهای سرسبز بسیاری بوده که در گذر زمان و ساخت بناها و آپارتمان های متعدد از این سبزی کاسته شده است، درست است که امروزه خبری از باغات و گلزارها در این محل نیست اما هنوز هم چشم اندازهای سرسبز در این محدوده به شکلی نوین به چشم می خورد. 

این محله از میدان صادقیه (آریاشهر) تا غرب اتوبان شهید باکری را شامل می شود که از محدوده میدان اریاشهر بزرگراه شهید ستاری را فردوس شرق و از غرب اتوبان ستاری تا غرب اتوبان باکری را فردوس غرب می نامیم. به طور کلی محله فردوس از شرق به بزرگراه جناح ، از شمال به بزرگراه حکیم، از غرب به بزرگراه شهید باکری و از جنوب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری محدود میشود. از محله های نزدیک و مرتبط به محله فردوس می توان محله صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی ، شهرک پرواز و شهرک اکباتان را نام برد.

قالیشویی پاک مهر، نزدیک بلوار فردوس ، ازجمله موفق ترین و مجهز ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویان  در نزدیکی بلوار فردوس غرب  و در فردوس شرق میباشد. این قالیشویی ممتاز ترین خدمات رسان در شستشوی قالی و فرش و مبلمان در تمام مناطق تهران، میباشد . پاک مهر با در برداشتن تیمی قوی و مجهز و مطمئن ، در ساعت هماهنگ شده فرش های شما لول میبرد و در ساعت و زمان هماهنگ شده با بهترین شستشو فر شهای شما را به صورت لول و اتو شده در بسته بندی کاور تحویل شما عزیزان میدهد. در کار خویش نهایت سرعت عمل و دقت بالارا دارد و کوچکترین لکه ها را با بهترین  مواد برداشته و در شستشوی فرش های دستباف و حساس و ابریشم ، را با ظریف ترین شستشو همرا با بالاترین  کیفیت برای شما انجام میدهد . اگر در نزدیکی بلوار فردوس به دنبال یک قالیشویی مجهز و مطمعن میگیرید که خدمات شستشو را به سرعت و بدون بد قولی برای شما در این منطقه عرضه کند، پیشنهاد من به شما عزیزان قالیشویی دقیق و ممتاز پاک مهر میباشد. نزدیک ترین  قالیشویی مجاز در منطقه بلوار فردوس، قالیشویی پاک مهر میباشد.

قالیشویی از قدیم رواج داشته اما با تغییرات در هر دوره زمانی مختلف ، این فرهنگ هم نیز تغییراتی را به خود دیده . در قدیم برای شستشوی قالی های خود از نیروهایی چون فرزندان خود کمک میگرفتند و با تعداد زیادی نفر، فرش ها را شستشه و خشک میکردند. اما با وجود تغییرات در فرهنگ زندگی و قرار گرفتن ساختمان های  آپارتمانی جای گزین خانه های ویلایی ، دیگر امکان شستشو برای افراد در منازل وجود ندارد، از این رو نیاز به قالیشویی در هر دوره از زمان اینگونه تغییر شکل به خود دیده است . فرش های ما در مدت استفاده ، کثیف و چرک میشوند و نیاز به یک شستشوی باکیفیت دارند تا لکه ها و چرک ها از فرش پاک شوند ، از این رو  برای رفع نیاز اهالی محترم در بلوار فردوس ، نیاز به قالیشویی روز به روز بیشتر شده است. یک قالیشویی مطمئن و مجهز که تمام نیاز شما را نسبت به قالیشویی رفع کند، قالیشویی پاک مهر میباشد که با در نظر گرفتن جنس و نوع فرش شستشوی تضمینی را برای فرش های شما عزیزان انجام میدهد. این قالیشویی مجاز بوده و فعالیت خود را زیر نظر اتحاد یه قالیشویان از 16 سال پیش آغاز کرده و همه روزه به عنوان مطعن ترین قالیشویی در بلور فردوس ، تماس های زیادی را بابت خدمات رسانی در این منطقه دارد. عده ای از اهالی ساکن در مطنقه بلوار فردوس ، بسیار در شستشو با آب کر دقیق بوده و شستشو با رعایت نکات اسلامی و شرعی  را مناسب برای فرش های خود میدانند، ازاین رو باید به اطلاع شما عزیزان برسانم که قالیشویی پاک مهر، شستشو را به صورت اسلامی ، با رعایت نکات شرعی و با آب کر و کاملا دقیق و بهداشتی با آبکشی کامل  و ضد عفونی برای  شما عزیزان انجام میدهد و در پی کسب هر چه بیشتر و بهتر رضایت شما عزیزان میباشد.

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام تجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب ، پتو، تابلو فرش و…  را به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص انجام میدهد. اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد. اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید، قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ آماده خدمات رسانی به شما می باشد. کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی درایام تعطیلات در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد. فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد ، حمل کرده و درکوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده به شما تحویل خواهند داد.

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.