آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 دی 1400

قالیشویی در خیابان باهنر |22553767

قالیشویی پاکمهر خدمات خود را در خیابان شهید باهنر واقع در شمال تهران بصورت یکپارچه و مستمر ارائه میدهد و این خدمات شامل :

خاک گیری جهت جلوگیری از پوسیدگی و حفظ دوام فرش که این عمل باعث میشود کلیه ذرات گرد غبار و آلودگی از عمق فرش خارج شود .

شستشوی فرشهای لاکی و قدیمی با تشخیص کارشناس مجرب فرش ، اعلاء شویی که دراین مرحله از شستشو از بهترین شامپوهای ضد الکتریسیته ، ضد قارچ و باکتری که حاوی مواد ضد عفونی کننده مخصوص فرش هستند استفاده میشود این نوع شستشو مخصوص فرشهایی است که خیلی چرک و کثیف هستند و همچنین تراکم بالایی دارند که باشستشوی خالی به تنهایی پاک نمیشوند .سفید شویی که با بالاترین کیفیت جهت دوام زیبایی و براقی فرشهای روشن انجام میشود . ابریشم شویی  فرشهای اعلاء و نفیس ، تمام ابریشم ، گل ابریشم و تابلو  فرش . انجام خدمات رنگبرداری که برای بر طرف کردن تداخل رنگ آسیب دیده با تشخیص کارشناس با درصد مشخص و لکه برداری برای برداشتن لکه های روی فرش تا جایی که به فرش آسیبی وارد نشود .

خدمات رفو که خود شامل : پرداخت ، ریشه ، شیرازه ، چرم دوزی ، بافت فرش و تعمیر پوسیدگی و رفع سوختگی و پاره گی فرشهای آسیب دیده .

خشکشویی انواع مبلمان اداری و منزل ، خوشخواب ، کفپوش ، صندلی ناهار خوری و…. بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی در محل .

راه های ارتباطی با قالیشویی پاکمهر چون گذشته از طریق تلفن بصورت 24 ساعته در هفت روز هفته بدون تعطیلی ، و مدرن بصورت ثبت سفارش آنلاین چت با پشتیبانی آنلاین شرکت قالیشویی پاکمهر و همچنین بزودی برای اولین بار و فقط برای قالیشویی پاکمهر از طریق فروشگاه اینترنتی پاکمهر که در این فروشگاه کلیه خدمات تخصصی فرش با تمام جزیات و هزینه خدمات بصورت شفاف و کامل در نظر گرفته شده است بطوری که هر زمان از شبانه روز میتوانید سفارشات خود را انجام دهید و قالیشویی پاکمهر راس ساعت مقرر در محل حضور میابد و خدمات مورد نظر شمارا انجام میدهد .

قالیشویی پاکمهر مجهز ترین و بروز ترین قالیشویی عصر حاضر برای کلیه شهروندان عزیز ساکن در خیابان نیاوران و میدان شهید باهنر ارائه کننده کلیه خدمات قالیشویی میباشد .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.