آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 بهمن 1395

قالیشویی میدان فرهنگ | 22376723

قالیشویی در میدان فرهنگ سعادت آباد:

میدان فرهنگ در منطقه 2 تهران و محله سعادت اباد قرار گرفته خیابان بالایی و شمالی آنرا 24متری سعادت اباد ادامه می دهد تا به خیابان اوین برسد و در جنوب آن بلوار فرهنگ قرار دارد که به خیابان مدیریت ختم می شود بلوار سرو شرقی نیز به میدان فرهنگ خاتمه می یابد.

قالیشویی خوب در میدان فرهنگ ، که تمام خدمات خود را در سطح میدان فرهنگ و حوالی آن عرضه میکند ، قالیشویی متخصص پاکمهر میباشد . این قالیشویی هم اکنون تمام خدمات شستشو را در اختیار شما شهروندان محترم این منطقه قرار داده است . شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از روز که مایل به شستشوی فرش های خود هستید ، تنها بایک تماس از همکاران ما بخواهید تا فرش های شما را جهت شستشو از منزل شما به صورت لول شده تحویل بگیرند و جهت شستشو به کارخانه بزرگ قالیشویی پاکمهر حمل کنند و پس از 24 ساعت فرش های شما همچون نگین درخشان نماید و در بسته بندی کاور و لول شده درب منزل به شما تحویل دهند . این قالشیویی دارای سابقه 16 ساله در زمینه فعالیت قالیشویی  و مبل شویی میباشد که به دلیل رصایت مشتریان خود ، اتحادیه این قالیشویی را به عنوان قالیشویی نمونه در سطح شهر ، تایید کرده  است . یک قالیشویی خوب که بتواند فرش های شما را به بهترین نحو شستشو دهد ، تنها قالیشویی بزرگ و متخصص پاکمهر میباشد زیرا این قالیشویی فر شها را  در کارخانه بر اساس جنس و رنگ و هویت فرش ( دستبافت ویا ماشینی ) ، تفکیک کرده زیرا شستشوی فرش های دستبافت کار بسیار دشواری بوده و هر قالیشویی نمیتواند آن را بدون حتی کوچکترین رنگ دویدگی شسشتو دهد زیرا این کارا فقط در توانایی استاد کاران ماهر در زمینه شستشو میاشد و پاکمهر تنها قالیشویی میباشد که بدون حتی کوچکترین آسیب به فرش های شما ، فرش های شمارا شسته ورضایت شمارا کسب مینماید.

قالیشویی درمنطقه میدان فرهنگ  در زمینه های شستشوی مبل ،صندلی نهارخوری،موکت،گلیم،صندلی اداری،صندلی خودرو،جاجیم،گبه،پادری،کفپوش اتاق و کودک وتابلو فرشو… فعالیت دارد . قالیشویی دراطراف میدان فرهنگ درزمینه های ترمیم فرش شامل : سوختگی و رنگ برداری و ریشه زنی فعالیت دارد . قالیشویی نزدیک میدان فرهنگ همه ایام هفته حتی ایام تعطیلات آماده پاسخگویی به شما شهروندان عزیز می باشد . قالیشویی پاکمهر با سرویس دهی دوالی سه روزه فرش های شما را تحویل می دهد . قالیشویی پاکمهردر میدان فرهنگ ملت با تضمین و قیمت مناسب دراختیار شماست.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.