آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 13 دی 1396

قالیشویی شهید باقری |88690517

 

قابل توجه ساکنین محترم شهید باقری :

قالیشویی پاک مهر در شهید باقری ، شاخص ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویی های محدوده شهید باقری و شهرک امید در منطقه 4 تهران محسوب میشود و ممتاز ترین و بی عیب و نقص ترین خدمات را به شما عزیزان عرضه میکند.

شما عزیزان خوب میدانید که در نزدیکی ایام نوروز ، همیشه یک سری از قالیشویی ها هستند  که در این فصل برای خود سود های کلانی را به دست می آورند. این قالیشویی ها مورد اعتماد نبوده و فقط مدت  کوتاهی را به قالیشویی مشغول هستند و بلافاصله پس از پایان یافتن فصل قالیشویی ، دیگر به کار در این صنف نپرداخته . چنانچه در این برهه از زمان ، مشکلی برای فرش های شما پیش بیاید دیگر نمیتوانید به این قالیشویی دسترسی داشته باشید زیرا این قالیشویی فقط  مدت کوتاهی را مشغول به کار میباشد. این قالیشویی ها اکثرا با اعلام قیمت های ارزان ، شهروندان تهرانی را فریب داده . شما باید بدانید با توجه به اینکه قالیشویی ارزان مورد اعتماد نبوده و مجاز نیست ، به این موضوع پی ببرید که قالیشویی مجاز به هیچ وجه قیمت های خود را پایین تر از نرخ ها اتحادیه برای شما ، درنظر نمیگیرد  بنابراین به این نتیجه میرسیم که قالیشویی مجاز تمام نرخهای خود را برا اساس نرخ های تعیین شده در اتحادیه در نظر میگیرد و تمامی خدمات خود را به صورت تخصصی و تضمیینی برای شما در نظر میگیرد.

شما عزیزان برای اعتماد به یک قالیشویی مجاز ابتدا باید این قالیشویی مجاز را پیداکنید ، برای پیداکردن قالیشویی مجاز خود ، نام قالیشویی که میشناسید را در سایت اتحادیه قالیشویان تهران ، جستجو نمایید چنانچه قالیشویی مورد نظر شما در اتحادیه به ثبت رسیده باشد، مجازبوده در غیر این صورت غیر مجاز بوده و باید به دنبال یک قالیشویی مجاز دیگر باشید. 

چنانچه به اینترنت دسترسی نداشتید، میتوانید با تماس از اتحادیه قالیشویان تهران ، از یشان بخواهید تا شماره قالیشویی مورد نظرتان را به شما دهند ، چنانچه شماره قالیشویی مورد نظر شما در اتحادیه قالیشویان تهران به ثبت رسیده باشد،َ یعنی مجاز بوده و درغیر اینصورت ، به دلیل مجاز بودن در اتحادیه قالیشویان تهران به ثب رسیده است.

یک راه مناسب دیگر برای کسانی که به دو روش بالا دسترسی ندارند، تماس با سامانه تلفنی 118 میباشد. با تماس با این سامانه از پرسنل محترم بخواهید تا شماره شرکت قالیشویی پاک مهر را به شما عزیزان بدهند، در صورت دریافت شماره این قالیشویی مطمعن میباشد که قالیشویی مورد نظر شما مجاز بوده در غیر این صورت قالیشویی غیر مجاز بوده و باید از انتخاب این قالیشویی صرفه نظر نمایید.

قالیشویی پاک مهر، به دلیل مجاز بودن و به ثبت رسیدن در اتحادیه ، مناسب ترین انتخاب برای شستشوی قالی های شما در شهید باقری و شهرک های اطراف ، میباشد.

تماس با شرکت قالیشویی پاکمهر در نزدیک بلوار شهید باقری : 02188690517 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی بصورت 7/24 روز هفته حتی ایام تعطیل.