آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 دی 1400

قالیشویی در دیباجی شمالی | 22553767

قالیشویی پاک مهر در دیباجی شمالی:

**نزدیک ترین شعبه مجاز در منطقه دیباجی شمالی،قالیشویی پاک مهر با داشتن پروانه کسب میباشد**

اگر در منطقه دیباجی شمالی ،به دنبال یک قالیشویی مجهز و مدرن میگردید ما به شما قالیشویی پاک مهر رابه پیشنهاد میکنیم.قالیشویی پاک مهر باداشتن تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا ودستگاه های تمام اتوماتیک در منطقه دیباجی شمالی  و کلیه مناطق تهران،با راعایت اصول و نکات اسلامی در شست وشو، برترین قالیشویی در دیباجی جنوبی و دیباجی شمالی ، شناخته شده.این یک تبلیغ نیست بلکه نظر مشتریان ما میباشد.قالیشویی پاک مهر مورد اعتماد همشریان گرامی ما بوده است.اگر نیاز به قالیشویی ومبل شویی در دیباجی شمالی دارید، کافیست با شماره تماس ما در منطقه دیباجی شمالی تماس گرفته تا پرسنل ما در اسرع وقت جهت خدمت رسانی به محل سکونت شما اعزام شوند.قالیشویی پاک مهر بسته به نوع فرش شما از دستگاه های مختلف در شست وشو استفاده میکند و رعایت و بهداشت را در شست وشو به هبچ عنوان فراموش نمیکند، تا شما عزیزان حس خوب پاکیزگی را با پاک مهر احساس کنید.

قالیشویی در بلوار کاوه:

قالیشویی پاک مهر با بیش از 20سال تجربه در تهران آماده ارائه خدمات قالیشویی در شمال پایتخت می باشد. از جمله مناطقی که قالیشویی پاک مهر همه روزه خدمات ارزشمند قالیشویی را عرضه می دارد ، محله های دیباجی ( شمالی و جنوبی) بلوار کاوه، بلوار صبا، چیذر، فرمانیه، نیاوران ، دولت و شریعتی می باشد .

شما که در حاشیه و نزدیک بلوار کاوه ساکن هستید می توانید با خیالی فراغ و مطمئن از خدمات با کیفیت کار خانه قالیشویی پاکمهر به صورت دائمی و مجاز در صورت نیاز استفاده نمایید، یکی از ویژه گی های منحصر به فرد قالیشویی پاک مهر این است که فرشها را در اسرع وقت جمع آوری و پس از اعمال خدمات تعیین شده ( شستشو، رفوء ) در حداقل زمان ممکن بین 48 ساعت برای فرشهای ماشینی و 72 ساعت برای فرشهای دست باف تحویل می دهد.

شستشوی فرش بادستگاه به روز دنیا

کارخانه قالیشویی پاک مهر

فرش هایی که ما از آنها استفاده میکنیم صد در صد ارزشمند هستند وهزینه های زیادی را برای خریدن وتهیه آنها پرداخت میکنیم،فرشهای ما به دلایل مختلف نیاز به شسشو دارند، لذا عمر فرش به نگهداری و شستن آن بستگی دارد،پس اگرمیخواهید عمرو دوام فرشتان بیشتر باشد،فرش هایتان را به ما بسپارید چون تخصص ما شستن فرش و مبل و.. بامواد و دستگاه های در جه یک میباشد، حتما برای شستشوی فرش های خود  باما تماس بگیرید واز خدمات ما بهره مند شوید.

مبل شویی پاک مهر در شمال تهران:

از دیگر خدمات تخصصی و درجه یک که شرکت قالیشویی پاک مهر در شمال تهران ارائه می دهد خدمات خشکشویی انواع مبلمان و موکت چسبیده در محل میباشد که کلیه ادارات و مساجد و شرکت های مقیم در محدوده منطقه شمال شهر هم میتوانند از این خدمات برخوردار گردند.

 

برترین قالیشویی در دیباجی شمالی =قالیشویی پاک مهر

مطالب مرتبط

قالیشویی دیباجی: محله دیباجی یکی از خیابانهای شمالی تهران است که قسمتی از این خیابان در منطقه 1 و قسمتی دیگر در منطقه 3 واقع گردیده و این خیابان توسط بزرگراه صدر به دو محله دیباجی شمالی و دیباجی جنوبی تقسیم شده است. در غرب این خیابان که برخی هنوز آن را با نام پیشین […] ...

14 دی 1400
ادامه مطلب

امروزه نیاز به قالیشویی در زندگی شهرنشینی به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. بسیاری از افراد ممکن است به دلیل شلوغی و فشار کاری نتوانند وقت کافی برای شستشو و خشک کردن قالی‌های خود را داشته باشند. بنابراین، استفاده از خدمات یک قالیشویی دیباجی جنوبی حرفه‌ای یک گزینه مناسب برای آن‌هاست، زیرا آن‌ها می‌توانند […] ...

14 دی 1400
ادامه مطلب