آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 مهر 1402

قالیشویی در منطقه 20 |66597347|☎📞

قالیشویی در منطقه 20 یکی از خدمات ضروری برای کسانی است که به دنبال حفظ تمیزی قالی‌های خود هستند. قالی‌ها نه تنها به خانه‌های ما گرما و راحتی می بخشند، بلکه به عنوان عاملی جهت جلوگیری از آلودگی گرد و غبار و مواد حساسیت زا نیز عمل می‌کنند. با این حال همه این‌ها زمانی اتفاق می‌افتند که قالی‌ها تمیز باشند و در واقع شما به یک قالیشویی معتبر دسترسی داشته باشید. قالیشویی در منطقه 20 یکی از شعبات قالیشویی پاکمهر است که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های قالیشویی در منطقه 20

خدمات قالیشویی در منطقه 20 در وهله اول به نحوه پوشش‌دهی آن مربوط است. این قالیشویی جنوب تهران، شهرری، خاوران و فدائیان اسلام را شامل می‌شود. اما جدا از نحوه پوشش‌دهی، مهم‌ترین ویژگی‌های قالیشویی در جنوب تهران، خدمات آن است. خدمات قالیشویی در شهرری را می‌توان در خدمات شست و شو، خدمات جمع آوری و تحویل و خدمات مشتری مداری تعریف کرد.

خدمات شست و شو در قالیشویی در منطقه 20

شست و شوی قالیشویی در منطقه 20 از نظر کیفیت و نحوه شست و شو در دو سطح انجام می‌شود.

روش شستشوی معمولی

شستشوی معمولی شامل فرآیندی دقیق برای از بین بردن گرد و غبار، کثیفی و مواد حساسیت زا از قالی شما است. در شست و شوی عادی قالیشویی در خاوران،  ابتدا قالی‌های شما با دقت گردگیری می‌شوند تا گردوغبار روی آن و حتی زباله‌های سطحی از بین بروند. در مرحله بعد، از یک محلول تمیزکننده ملایم و در عین حال موثر جهت نفوذ به عمق الیاف قالی استفاده می‌شود تا هرگونه کثیفی یا لکه‌ای را از بین ببرد. سپس قالی‌ها کاملاً آبکشی و خشک می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که طراوت و تمیزی اولیه خود را به دست می‌آورند.

اعلاشویی

شست و شوی پیشرفته یا اعلاشویی قالیشویی در منطقه 20، برای لکه‌های سرسخت‌تر، کثیفی‌های عمیق یا قالی‌‌های بسیار کثیف استفاده می‌شود. این روش شامل تکرار فرآیند شستشو است که تمیز کردن کامل قالی شما را تضمین می‌کند. با تکرار فرآیند شست و شو، سرسخت‌ترین لکه‌ها نیز به طور موثر پاک  شده و قالی‌های شما به حالت بکر خود بازمی‌گردد.

سایر خدمات شست و شو

علاوه بر روش شست و شو قالیشویی در فدائیان اسلام که شامل شست و شوی عادی و اعلاشویی است، قالیشویی منطقه 20 خدمات دیگری را نیز در زمینه شست و شو ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از:

مرحله استریلیزه کردن

استریلیزه کردن قالی‌ها، یکی از خدمات متمایز قالیشویی در منطقه 20 است که کمک می‌کند تا قالی‌های شما از وجود هر گونه آلودگی تمیز شوند. این مرحله در مورد تمام قالی‌ها انجام می‌شود.

شست و شوی شرعی

قالیشویی در منطقه 20، اهمیت رعایت موازین اسلامی در مورد پاکیزگی و حذف ناخالصی‌ها را درک می‌کند. شستن قالی با آب یکی از راهکارهای توصیه شده شرعی برای از بین بردن نجاست است. از این رو فرآیند شستشوی ما به گونه‌ای طراحی شده است که اطمینان حاصل شود که قالی‌های شما نه تنها از نظر ظاهری تمیز هستند، بلکه موازین اسلامی برای تطهیر قالی‌ها را نیز برآورده می‌کنند.

قالیشویی در منطقه 20

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

آخرین ویژگی قالیشویی در منطقه 20 از نظر شست و شو را می‌توان پشتیبانی از انواع کفپوش‌ها دانست. در این قالیشویی علاوه بر انواع قالی‌های دستباف و ماشینی، کفپوش‌هایی همچون موکت، گلیم و … و نیز خدمات شست و شوی مبلمان، تابلو فرش‌ها، تشک و… نیز ارائه می‌شود.

خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها

وقتی صحبت از جمع آوری و تحویل قالی به مرکز قالیشویی می‌شود، کارایی و سازماندهی به عنوان یک ویژگی کلیدی در قالیشویی منطقه 20 نمایان می‌شود. در زمان جمع آوری، قالی‌ها کاملا رولمی‌شوند. غلتاندن یا رول کردن قالی‌ها نه تنها باعث می‌شود تا قالی‌ها فضای کمی را اشغال کنند؛ بلکه از ایجاد چین و چروک در حین حمل و نقل نیز جلوگیری می‌کند.

هنگامی که قالی‌ها رول شدند، آنها را با یک نوار یا طناب مناسب محکم می‌کنند تا در جای خود ثابت بمانند. این کار از باز شدن یا جابجایی قالی‌ها در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کند. فرآیند تحول نیز مانند فرآیند جمع آوری بر اساس سرعت و نظم بالا است. در این مرحله نیز قالی‌ها رول شده و در کاوری مخصوص قالیشویی پاکمهر قرار داده می‌شوند. این کار مانع از کثیف شدن قالی‌ها در هنگام تحویل دادن می‌شود.

خدمات تعمیر و رفو در قالیشویی در منطقه 20

یکی دیگر از خدمات خوب قالیشویی در منطقه 20 مربوط به تعمیرات قالی‌ها است. این خدمات شامل خدمات زیر است:

رفوگری

قالی‌های پوسیده یا پاره شده از نظر ظاهری جلوه چندان زیبایی ندارند. اما نیروهای متخصص قالیشویی در منطقه 20 از رفوگری برای تعمیر چنین آسیب‌هایی استفاده می‌کنند رفوگری با بررسی دقیق نواحی آسیب‌دیده انجام می‌شود.

قلم زنی

با گذشت زمان و قرار گرفتن قالی‌ها در معرض نور خورشید و یا پا گذاشتن‌های متعدد بر قالی‌ها باعث از بین رفتن رنگ قالی‌ها می‌شود و ظاهری کدر و فرسوده را به قالی‌ها می‌دهد. اما با قلم زنی به راحتی می‌توان این مشکل را حل کرد.

تعمیر شیرازه

شیرازه که به عنوان قسمت طولی فرش نیز شناخته می‌شود، ممکن است به دلایل مختلف آسیب ببیند و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین خدمات تعمیرات قالیشویی در منطقه 20 بر تعمیر شیرازه نیز تمرکز دارد.

رنگ برداری

به هم ریختگی رنگ‌های قالی می‌تواند به دلیل رنگرزی نامناسب یا استفاده از شوینده‌هایی که کیفیت لازم را ندارند رخ دهد و در نتیجه قالی‌هایی با رنگ‌های ناسازگار یا نامتجانس ایجاد کند. این مشکل را نیز می‌توان با خدمات رنگبندی اصلاح و تعمیر کرد.

ریشه زنی

در فرآیند ریشه زنی نیز ریشه‌های پوسیده یا از بین رفته قالی ترمیم می‌شوند.

دارکشی

با دارکشی، کجی قالی شما برطرف می‌شود و قالی شکل صحیحی به خود می‌گیرد.

خدمات مشتری مداری

در قالیشویی منطقه 20 مشتری مداری نیز جزء خدمات باارزش محسوب می‌شود. بنابراین ما در قالیشویی خدمات خود را با کیفیت بالا و اطمینان از رضایت مشتری در اولویت قرار داده‌ایم. ما اهمیت قالی‌های تمیز و سالم را درک می‌کنیم و با پشتکار بالا تلاش می‌کنیم تا انتظارات شما را برآورده کنیم. ارائه خدمات استثنایی و باکیفیت، پایه و اساس موفقیت ماست. نیروهای آموزش دیده ما از تکنیک‌های مناسب و تجهیزات پیشرفته برای اطمینان از بالاترین کیفیت استفاده می‌کنند تا در نهایت بتوانند رضایت شما را جلب کنند.

سخن نهایی قالیشویی در منطقه 20

قالیشویی در منطقه 20 مانند سایر شعبات 22 گانه قالیشویی پاکمهر، بهترین خدمات شستشو را ارائه می‌دهد. اما در کنار این ویژگی، ما اهمیت دسترسی و راحتی مشتری را نیز درک می‌کنیم. از این رو برای اطمینان از اینکه همه شهروندان می‌توانند به راحتی با ما تماس بگیرند، خطوط تماس متعددی را ایجاد کرده‌ایم. از طرفی خدمات خود را با تعرفه‌های مقرون به صرفه ارائه داده‌ایم تا از هر لحاظ به نفع شما باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.