آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 تیر 1401

قالیشویی در باغ سپهسالار |66597347

قالیشویی پاکمهر در باغ سپهسالار:


قالیشویی مجاز پاکمهر، بروزترین و مجهزترین قالیشویی در تهران، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در نزدیکی خیابان باغ سپهسالار، خیابان سعدی، خیابان جمهوری، میدان بهارستان میباشد.

* شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی ، قالی ، قالیچه، گلیم، جاجیم ، انواع موکت ، کفپوش ، پله پوش ، روفرشی ، پتو ، خوشخواب با تخصصی ترین امکانات امروزی .

* خدمات خاک گیری جهت جلوگیری از پوسیدگی و برای قابلیت بهتر شستشو جهت حفظ دوام فرش ، آبکشی کامل بارعایت اصول مذهبی و اسلامی ، انجام شستشوی اعلاء شویی با بهترین شامپوهای ضد الکتریسیته ، ضد قارچ و حاوی مواد ضد عفونی کننده ، انجام عملیات سفید شویی که این شستشو مختص فرشهای زمینه روشن وکرم میباشد که این شستشو با عالیترین کیفیت جهت حفظ دوام وزیبایی و براقی فرش انجام میشود .

و نیز خدمات ترمیمی فرش، مانند رفو و رفع زردی و سوختگی فرش، پرداخت، بافت، ریشه زنی و…از خدمات تخصصی پاکمهر میباشد.

قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران دارای سرویس دهی می باشد . شما می توانید با نزدیک ترین شعبه قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید، پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید  شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و مبلمان خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین در خدمت  شما همشهریان می باشد. و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

برترین و معتبر ترین قالیشویی در باغ سپهسالار قالیشویی پاکمهر می باشد.

قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرش های ابریشم و دستباف و فرش های عتیقه شما را به صورت تضمین شده و با مواد شوینده خوب انجام می دهد.

برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته وپس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد.

سپاس و قدردانی از انتخاب شما که  فرش های خود را به قالیشویی پاکمهر سپرده اید.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.