آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 دی 1400

قالیشویی در منطقه شیان تهران |22553767|☎📞

قالیشویی پاک مهر در محله شیان:

محله ی شیان در منطقه 4 تهران واقع در شمال پارک جنگلی لویزان می باشد. پارک جنگلی شیان در شمال شرق تهران قرار دارد که بیش از 1000 هکتار وسعت دارد. این منطقه ی توریستی محل تفرج بسیاری از خانواده ها و جوانان و … می باشد. این پارک در سال 1340 تاسیس شد. شیان در جنوب قلعه سردار و مشرق مبارک آباد، از آبادی های قدیمی شمیران است که از قدیم بیش تر به قلعه شیان شهرت داشت. بنابر نقل ریش سفیدان، این دهکده بسیار قدیمی است و در گذشته آبادی بزرگی بوده است.

شیان در لغت نامه دهخدا به معنی مکافات نیکی و بدی آمده است.

خدمات قالیشویی پاک مهر اطراف شیان:

قالیشویی پاکمهر در شیان بهترین شست و شوی ممکن را به مشتریان عزیز عرضه می نماید. پاکمهر با بهره برداری از بهترین متخصصان قالیشویی به شست وشوی فرش ها و قالیچه های مشتریان عزیز میپردازد. از خدمات قالیشویی پاک مهر لکه برداری و آب کشی اسلامی و خاک گیری می باشد؛ با توجه به اینکه در منطقه ی شیان درخت و خاک زیادی وجود دارد، خاک گیری فرش در این منطقه بسیار مهم می باشد.

 

پاکمهر در طول دهه گذشته خدمات بروز و اعلا خود را در این منطقه و همچنین محله لویزان ارائه داده است و می تواند همواره شما عزیزان را راضی  نگه دارد.

قالیشویی پاکمهر توانسته است با اراده ای مثال زدنی و پشتکاری قوی سرار تهران بزرگ را از آن کند. این قالیشویی در شیان مفختر است که خدمات 24 ساعته ی خود را خدمت شما عزیزان عرضه کند.

قابل توجه عزیزانی که در منطقه ی شیان و لویزان ساکن هستند، قالیشویی پاکمهر مفختر است که بهترین و مشهورترین قالیشویی در تهران می باشد که والاترین خدمات قالیشویی را با استفاده از بهترین مواد شوینده و مدرن ترین تجهیزات در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

پاسخگویی قالیشویی پاک مهر در منطقه شیان از طریق شماره تلفن : 02122552909-_02122553767 و سفارش آنلاین قالیشویی به صورت 7/24 حتی ایام تعطیل سال امکان پذیر می باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.