آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 دی 1401

قالیشویی نزدیک شهرک توحید (02166597347)☎📞

بهترین قالیشویی در شهرک توحید: 

قالیشویی پاک مهر برترین قالیشویی در غرب و جنوب غرب تهران است که کلیه سفارشات خدمات قالیشویی را از سراسر تهران دریافت میکند.

یکی از محلات و مناطقی که شرکت بزرگ پاکمهر خدمات قالیشویی ارائه می دهد ، شهرک توحید در منطقه 18 می باشد این شهرک واقع در محله شمشیری و بزرگراه سعیدی قرار گرفته است.

از مناطق و محله های اطراف این شهرک ، چهل و پنج متری زرند، محله تفرش در مهراباد، خیابان قزوین و لقمان حکیم می باشد که قالیشویی پاک مهر به همه این مناطق سرویس دهی منظم و با کیفیت دارد.

چنانچه در منطقه هجده و شهرک توحید ساکن هستید و به دنبال یک قالیشویی منظم،معتبر و مجاز میباشید ، قالیشویی بزرگ پاک مهر بهترین انتخاب شماست.

خدمات قالیشویی ما: 

1_ شستشو؛ کارخانه مجهز پاک مهر کلیه فرشهای ماشینی و دستی را با بهترین موادشوینده درجه یک و مرغوب شست و شو داده و به صورت اصولی و اتوماتیک آبکشی نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل و ارائه می نماید.

2_ رفوء؛ چنانچه فرشهای شما قبل یا بعد از شستشو نیاز به تعمیر یا رفع عیوب احتمالی باشد و نیاز به خدمات رفوء داشته باشد قالیشویی پاکمهر با بهره گیری از تجربه برترین استادکاران متخصص این نیاز فرشهای شمارا نیز مرتفع می سازد.

3_ خدمات رفوی شرکت پاکمهر شامل( ریشه زنی، شیرازه دوزی، متقال دوزی، چرم دوزی، رفع جای سوختگی با پرداخت یا بافت، قلم کاری، دارکشی و…)

4_ مبل شویی: از دیگر خدمات باکیفیتی که قالیشویی پاک مهر به مشتریان خود ارائه می دهد، خشک شویی و روشویی سرویس مبلمان ، موکت و تشک خوشخواب در محل مورد نظر مشتری می باشد که در صورت درخواست ، این شرکت پرسنل کارآزموده و متخصص خود را روانه محل مذکور می کند.

قالیشویی خوب محدوده خیابان قزوین:

 

خیابان قزوین یا برادران حسنی از خیابانهای اصلی تهران می باشد این خیابان در محله امیریه از خیابان ولی عصر به سمت غرب منشعب شده و دارای یک میدان به نام میدان قزوین است ، قسمتی از این خیابان در منطقه 11 و بخش دیگری از آن از منطقه 10 و منطقه 16 میگذرد. خیابان قزوین با یک پیچ کوتاه به سمت جنوب غرب و پس از آن با قوسی بزرگ تر به سمت شمال غرب شهر پیس می رود و در میدان شمشیری با سه راه آذری به پایان می رسد. از محله ها و خیابان های مرتبط و اطراف خیابان قزوین ،خیابان ولیعصر، محله امیریه، خیابان کارگر جنوبی، محله قلعه مرغی ، دوراهی قپان می باشند.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.