آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 مرداد 1401

قالیشویی در سعیدآباد (تهران) |66597347

پاک مهر در محله سعیداباد:

محله قدیمی سعید آباد در منطقه 18 تهران و همسایه نزدیک محله شادآباد است که رودخانه کن در مجاورت آن قرار دارد. از دیگر همسایگان سعید اباد می توان به محله شمس آباد، یافت آباد شمالی ، کوی هفده شهریور که نام های قبلی آن (کوی 25 شهریور و کوی مهرزاد بوده) شهرک ولی عصر، شهرک صاحب الزمان و شهرک امام خمینی را نام برد. 

قالی شویی پاکمهر در منطقه 18 و خلیج فارس دفتر اصلی دارد که یکی از پرتردد ترین شعبات این منطقه در نزدیک بلوار مهتدی می باشد و به تمام محله های واقع در منطقه18 ارائه سرویس خدمات قالیشویی با نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان تهران دارد. همانطور که اشاره شد قالیشویی پاکمهر به منطقه خلیج فارس خدمات شستشو و رفوء و خشک شویی مبل و موکت ارایه میدهد و از آنجایی که این منطقه در جنوب غرب تهران واقع است و قالی شویی پاکمهر نیز یکی از بهترین قالیشویی های مقیم تهران که در منطقه غرب و جنوب غرب تهران دفتر اصلی و رسمی دارد می تواند تمامی مناطق واقع در حاشیه جنوب غرب تهران را همچون منطقه 17، منطقه 19، منطقه 16 و منطقه 20 که جنوبی ترین نقطه در غرب تهران هم هست تحت پوشش خدماتی خود درآورد.

قالیشویی پاکمهر در بزرگ راه سعیدی:

شرکت قالیشویی پاک مهر به تمام ساکنین حاشیه اتوبان سعیدی و جاده ساوه، آزادگان و عبدل آباد خدمات درجه یک قالیشویی با نرخ مصوبه اتحادیه قالی شویان بدون استفاده از مواد شیمیایی و مواد شوینده نا مناسب برای فرش و قالی ، موکت و پتو و استفاده از شامپو و شوینده های مجاز سرویس خدماتی عرضه می دارد.

   

خدمات قالی شویی پاکمهر :

شستشوی انواع فرش های ماشینی(لاکی500 شانه، بلژیکی و ترک با تراکم بالای 1000، طرح ماهی و گل ابریشم، فانتزی و ماکارونی و..) و دستبافت (کاشان، تبریز، قم، ترکمن، پشمی و ابریشمی حتی فرش های نفیس و عتیقه) به صورت تخصصی و همراه با تضمین سلامت و کیفیت فرش .

شستشوی موکت( ساده، طرح دار، ظریف مصور، پالاز، گل برجسته) و پتو با شامپوی تگزابون آلمانی و آبکشی اسلامی.

رفوء انواع فرشهای دستباف و ماشینی اعم از ( ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی، قلمکاری و پرداخت ، دارکشی، چله کشی ، بافت فرش های آسیب دیده در اثر بید خوردگی و پوسیدگی).

خشک شویی انواع مبل اداری و منزل، موکت و فرش ، تشک خوش خواب توسط پرسنل باتجربه و استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی و شامپوی مخصوص مبلمان .

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.