آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 شهریور 1400

قالیشویی نزدیک خیابان پاتریس لومومبا |66553719

قالیشویی پاک مهر در پاتریس لومومبا :

قالیشویی پاکمهر، با دارا بودن 20 سال سابقه کار جهت خدمات رسانی به اهالی ، خیابان پاتریس لومومبا ، جهت ارائه خدمات  قالیشویی آماده میباشد . پاکمهر در زمینه شسشتو ، از قبیل : شستشوی قالی  : (  ماشینی ،  دستبافت ، ابریشم ، گلیم ، گبه ، جاجیم و فانتزی )  ، شسشتوی مبلمان و تشک خوشخواب ، تابلو فرش ، تابلو ترمه ،  و خدماتی از قبیل : ترمیم ، بازسازی فرش های قدیمی ، پرداخت ، رفو کاری ، رنگبرداری ،  ریشه فرش دستبافت و ماشینی ، شیرازه دستبافت و ماشینی ، چرم دوزی و.. ارائه خدمات به شما عزیزان میکند.

قالیشویی پاکمهر ، عضو رسمی اتحادیه و دارای پروانه کسب  و تجربه بسیار بالا  در شستشوی فرش میباشد. لازم به ذکر است ، که این قالیشویی ، تخصص فوق العاده ای در شستشوی قالی های دستبافت ، ابریشم و گل ابریشم ، دارد. اگر شما عزیزان  در منزل خود از قالی های دستبافت ، برای زینت بخشیدن به منازل خود استفاده میکنید ، حتما برای شستشوی آنها ،  با یک قالیشویی خوب و مورد اعتماد به آن با همسایگانتان مشورت کنید . زیرا قالی های دستبافت به دلیل با ارزش بودن و نفیس بودن در منازل ما ، باید  درشستشوی  آنها،  از یک قالیشویی معتبر و مطمئن کمک بگیریم . فرش های دستبافت  در تراکم و رنگ با فرش های دیگر متفاوت میباشد، زیرا بافت  دست بشر است و کوچکترین اشتباهی درشستشو، میتواند فرش شما را دچار آسیب دیدگی کند . امروزه  با وجود قالیشویی های  بسیار در تهران ، انتخاب یک قالیشویی که از هر حیث و جهاتی مورد اعتماد شهروندان عزیز تهرانی باشد ، بسیار کم میباشد و همه ما به دنبال این هستیم که هم شستشوی  فرشمان با کیفیت عالی صورت گیرد و هم قیمتش مناسب باشد. پاک مهر، با استفاده از مواد مرغوب و در جه  یک ، که بهای پرداختی آن بسیار بالاتر از مبلغی میباشد که  ما  از مشتریانمان دریافت میکنیم و این نشانگر صدق ادعای  ما میباشد. پاک مهر اساس و اولویت کار خویش را رضایتمندی مشتری در شستشوی هر چه بیشتر و بهتر فرش میداند و هیچ گاه ، مشتریان خود را به دلیل قیمت از دست نمیدهد.

اهالی محترم محله پاتریس لومومبا ، شهرآرا و ستارخان میتوانند با اطمینان خاطر،  نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر ، به عنوان سریع ترین و نزدیکترین قالیشویی در پاتریس لومومبا ، اقدام نمایند.