آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 بهمن 1400

قالیشویی در خیابان اندیشه (شریعتی) |22553767

قالیشویی در اندیشه (شریعتی) :

قالیشویی پاکمهر در خیابان اندیشه واقع در نزدیکی خیابان شریعتی و محله عباس آباد در منطقه 7 تهران ارائه خدمات به شهروندان عزیز در این ناحیه نیز میدهد. قالیشویی پاکمهر تنها قالیشویی مجاز در این منطقه است که تحت نظارت اتحادیه تهران کلیه خدماتش نرخ گذاری شده است بر همین اساس عرضه خدماتش ارزانتر از دیگر قالیشویی های مجاز میباشد همینطور برای انجام خدماتش از بهترین مواد شوینده ودستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده میکند به همین دلیل از محبوبیت ویژه ای در بین ساکنان خیابان اندیشه و شریعتی برخوردار است .

قالیشویی پاکمهر: برترین قالیشویی در شریعتی

تمامی عملیات شستشو ، مرمت ، خشکشویی ، پرداخت و رفع ساییدگی ، لکه گیری ، خاک گیری ، رنگبرداری ، ریشه زنی ، تعمیر و تعویض شیرازه ، چرمدوزی ، رفو ، رفع عیوب پارگی و پوسیدگی و …. در این قالیشویی با درجه کیفی بالا و تعرفه تعین شده از اتحادیه انجام پذیر است .

قالیشویی پاکمهر گارانتی تحویل دارد ، یعنی در صورتی که از طرف مشتری سفارشی داشته باشد کارشناس فرش بهمراه فاکتور برای بازدید فرش به منزل مشتری می آید و اگر فرش ایرادی نداشته باشد بصورت لول کرده همانطور که فرش را سالم تحویل میگیرد بعد از انجام خدمات مورد نظر تحت ضمانت و گارانتی خود سالم  تحویل میدهد، از این رو میتوانید باخیال راحت به پاکمهر اعتماد کنید.

بنابر این براستی میتوان گفت ، که پاکمهر نسبت به خدماتی که ارائه میکند ارزانترین اما باکیفیت ترین خدمات عرضه میدارد ، زیرا بجز تعرفه قیمتهایی که از طرف اتحادیه تعین شده هیچ هزینه اضافه دیگری از مشتری مطالبه نمیکند.   

علاوه بر خدمات ذکر شده پاکمهر خشکشویی انواع کفپوش ، خوشخواب ، پله پوش ،و …. را بادستگاه و شامپوی مخصوص در محل انجام میدهد..

پاکمهر یاد آور پاکی و پاکیزگی برای همسایگان محترم در خیابان اندیشه و کلیه محله های اطراف عباس آباد خدمات ویژه قالیشویی دارد شماره تماس برای این منطقه:02188611079 و 02188690517 بصورت 7/24 روز هفته و ثبت سفارش آنلاین قالیشویی امکان پذیر است.