آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 16 دی 1400

قالیشویی در آتی ساز |22376723

قالیشویی در شهرک آتی ساز:

اهالی محترم ساکن در منطقه اوین ، آتی ساز و سعادت آباد آیا تا بحال برای شستشوی فرشهای خود با مشکل مواجه شده اید ؟ آیا تا کنون شده به دنبال یک قالیشویی معتبر و مطمئن باشید ونتوانسته اید آن را بیابید ؟

اگر این چنین است , میتوان این مژده رابه شماعزیزان داد که ازاین پس دیگر نگران شستشوی اصولی و مطمئن فرشها تابلو فرشها کفپوش موکت وغیره نباشید قالیشویی مجاز و باسابقه ی پاکمهر این آسودگی خاطر را به شما ساکنین محترم در آتی سازرا هدیه میدهد.

قالیشویی پاکمهر یکی از نامیان صنف قالیشویی در تهران است که با ایجاد شعب مختلف در سراسر تهران بخصوص در شهرک آتی ساز ومحدوده آن گام موثری در جهت خدمات باکیفیت برای شما ساکنان محترم آتی ساز برداشته است. پاکمهر دارای سابقه طولانی در امر شستشوی انواع فرش دستی و ماشینی  همچنین فرشهای ابریشمی وگل ابریشم گلیم جاجیم گبه تابلو فرش وغیره ازاین دست می باشد .

شما میتوانید با اعتماد و خیالی راحت سفارشات شستشو وخشکشویی خود را به او بسپارید .این قالیشویی مجاز دارای کارخانه ای مستقل با دستگاه های مجهز و پیشرفته میباشد و قادراست بهترین کیفیت ممکن را به مشتری ارائه کند. پاکمهر همچنین این نوید را بشما کلیه شهروندان تهرانی میدهد که برای اولین بار در ایران سایت سفارشات ONLINE را طراحی وراه اندازی کرده است زیرا جهانی که زین پس پیش روی ماست جهان الکترونیکی است پس قالیشویی حرفه ای پاکمهر نیز نسبت به دیگر همکاران خود باید جایگاه ویژه خود را حفظ نماید.

پاکمهر: بهترین قالیشویی تهران

   

ساکنان گرامی شهرک آتی ساز و حومه قالیشویی پاک مهر همچون گذشته نماد پاکیزگی با کیفیت و اقتدار در خدمت شماست .