آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 آذر 1401

قالیشویی در نزدیکی میدان حر | 66532153|☎📞

قالیشویی در محدوده میدان حر:

میدان حر یکی از میادین مرکزی تهران در منطقه 11 می باشد که در تقاطع خیابان کارگر جنوبی و خیابان مام خمینی قرار گرفته است. قالیشویی پاک مهر با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در تهران بزرگ آمادگی پذیرش انواع سفارشات قالی ماشینی و دستی ، موکت ، روفرشی و پتو اعم از شستشو و ترمیم، با بالاترین کیفیت می باشد.

قالیشویی در چهارراه ولیعصر:

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب اسلامی که به 4راه راه ولی عصر نیز مشهور است به صورت شبانه روز در 7 روز  هفته در خدمت ساکنین این منطقه میباشد. همانطور که میدانید این ناحیه به دلیل وجود انبوهی از مراکز تجاری ، فرهنگی و دانشگاهی جزو پر رفت و آمد ترین مناطق تهران است که این خود می تواند یکی از دلایل مهم بوجود آمدن ترافیک طولانی در این محل باشد و چه بسیار مجامع مسکونی که در این منطقه سکونت دارند اما به دلیل شلوغی محله وجود طرح ترافیک و غیره به آسانی نمیتوانند به قالیشویی مجاز و مجهزی دسترسی داشته باشند.

قالیشویی پاک مهر با سالها تجربه در زمینه شستشوی فرش و دیگر خدمات قالیشویی در نزدیک خیابان ولیعصر و چهارراه ولیعصر مجهز به کلیه امکانات و ماشین آلات در کارخانه قالیشویی که به نام پاکمهر میباشد با مجوز رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران در خدمت ساکنان این منطقه هم چون دیگر مناطق سرتاسر تهران بزرگ آماده ارائه خدمات بی نظیر قالیشویی است.

خدمات قابل ارائه کارخانه قالیشویی پاک مهر:

کارخانه قالیشویی پاک مهر مجهز به چندین سالن مجزا برای شستشوی مخصوص فرش های ماشینی و دستباف می باشد که سیستم شستشو به صورت مکانیزه و اتوماتیک بوده و دستگاه های به روز و پیش رفته تکمیل کننده آن می باشد علاوه براین کارخانه قالیشویی پاکمهر دارای گرمخانه مجهز نیز میباشد تا در نیمه دوم سال که هوا روبه سردی و بارانی شدن میرود فرشها در داخل گرمخانه پس از آبکشی و آبگیری درآن قرار گیرد و به موقع تحویل مشتری گردد. قالیشویی پاک مهر برای شستشو فرش و موکت از بهترین و باکیفیت ترین مواد شوینده مجاز بهر می برد و پس از اینکه مرحله شستشو و خشک شدن فرشها طی شد از کاور مخصوص فرش 

برای جلو گیری از آلودگی و گرد و غبار استفاده شده و تحویل مشتری می گردد.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.