آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 بهمن 1400

قالیشویی در خیابان امام خمینی |66597347

قالیشویی در خیابان امام خمینی :

خیابان امام خمینی با نام پیشین سپه که به صورت خیابان شرقی و غربی است ، از غرب به بزرگراه یادگار امام (ره) و از شرق به میدان امام خمینی که برخی هنوز آن را با نام توپخانه میشناسند منتهی میشود یکی از خیابانهای اصلی و مرکزی تهران بزرگ محسوب میشود و قالیشویی پاکمهر با قدمتی بیش از  دو دهه است که در این منطقه فعالیت میکند .

در مسیر این خیابان خیابانهای اصلی و فرعی زیادی مانند خیابان جیحون ، خیابان کارون ، خیابان قصرالدشت ، خیابان خوش ، خیابان رودکی یا سلسبیل ، بزرگراه نواب ، و…. خیابان وحدت اسلامی ، خیابان حافظ و میدان حسن آباد  و میدان امام خمینی قرار دارند و قالیشویی پاکمهر توانایی سرویس دهی به کلیه ساکنین اماکن یادشده را دارد.

قالیشویی در محله رودکی(سلسبیل):

قالیشویی پاکمهر ، قالیشویی عالی در رودکی میباشد که با ارائه خدماتی آنلاین و 24 ساعت شبانه روزی ، در خدمت گزاری به شما عزیزان ساکن در رودکی آماده بوده و در کمترین زمان با بهترین کادر خویش درب منزل شما حاضر میشوند . اگر به دنبال یک قالیشویی متخصص میگردید که به بافت والیاف فرشهای گران بهای شما آسیبی وارد نکند ، پاک مهر را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

قالیشویی پاکمهر مجاز بوده و دارای پروانه کسب به نام پاکمهر میباشد و یکی از قالیشویی های مجهز و صاحب نام بوده که اکثریت ساکنان این خیابان با نام آن آشنا هستند و یا بارها از این قالیشویی مطرح و با کیفیت خدمات قالیشویی و حتی مبل شویی تقاضا نموده اند . امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و همینطور بافت شهری دیگر کسی قادر نیست چون گذشته فرشها را در منزل یا در کوچه و خیابان آورده و اقدام به شستشوی آنها نماید از طرفی چون نرخ و بهای فرش و قالی روز به روز بیشتر و بیشتر میشود دیگر مانند زمانهای گذشته نیست بتوانیم خراب شدن ظاهری و باطنی فرش ها چه ماشینی باشند یا دستباف ، بی خیال شویم پس به دنبال جایی میگردیم که بتوانیم نخست به مجاز بودن ، و در ثانی به ارائه خدمات آن اعتماد نماییم پس آگاهانه به دنبال قالیشویی میگردیم که این مزیت ها را داشته باشد و از آنجایی که قالیشویی پاکمهر تمامی فاکتور های لازم را برای جلب اطمینان و اعتماد خدمات گیرندگان دارد میتواند هر گونه نگرانی را از مشترکین خود گرفته و به آنها فراغت خاطر و حصول اطمینان را هدیه دهد .

 

پذیرش سفارشات قالیشویی پاکمهر بصورت 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته است و حتی در صورتی که هیچ وقتی برای تماس تلفنی نداشته باشید میتوانید از طریق ثبت سفارش آنلاین که در سایت قالیشویی پاکمهر تعبیه شده است اقدام به ثبت سفارش خدمات فرش شویی یا خشکشویی نمائید. خدماتی که قالیشویی پاکمهر ارائه میدهد :

شستشوی انواع فرشهای ماشینی درجه یک و درجه دو مانند فرشهای طرح ابریشم ، بلژیکی ، فانتزی و …با تراکم بالا و فرشهای لاکی راوند، مشهد با تراکم 700شانه با مواد شوینده و شامپوهای مخصوص قالیشویی بصورت تضمینی و با کیفیت .

شستشوی انواع فرشهای دستباف بصورت قالی و قالیچه ، تابلو فرش ، فرشهای تمام ابریشم و نفیس بصورت سنتی و تخصصی .

شستشوی انواع موکت ( پالاز، طرحدار، گل برجسته ، ریشه بلند، ساده و همچنین انواع گلیم ، روفرشی ، پتو ، پادریوکناره و….که همه ی شستشوها همراه با ابکشی اسلامی و مذهبی میباشد.

ازدیگر خدمات قالیشویی پاکمهر میتوان عملیات رفو ،تعویض ریشه و شیرازه فرشهای دستباف و ماشینی، دارکشی ، چله کشی ، رقع پارگی و پوسیدگی و پرداخت اشاره کرد همچنین خشک شویی انواع مبلمان اداری و منزل ، صندلی ناهارخوری ، صندلی داخل اتومبیل ، تشک خوشخواب با ماشین های مخصوص خشکشویی و استفاده از شامپو تگزافون آلمانی در محل اشاره نمود.

قالیشویی در حسن آباد(توپخانه) :

قالیشویی پاک مهر با بیش از بیست سال تجربه در قلب تهران خدمات حرفه ای و درجه یک قالیشویی را در مرکز تهران و کلیه محله های اطراف بازار ، از جمله؛ خیابان پانزده خرداد، میدان حسن آباد، خیابان وحدت اسلامی ، محله شاپور و….به عهده گرفته است ، از آنجایی که مناطق ذکر شده در مرکز شهر جزو قلمرو طرح ترافیک محسوب می شوند اغلب قالیشویی های معتبر و نامدار این محله ها را نادیده میگیرند و خدماتی ارائه نمی کنند اما قالیشویی پاک مهر با داشتن کادر حرفه ای و متخصص از پرسنل جمع آوری فرشها ، استادکاران با تجربه در امر شستشو و رفو تا گروه پخش فرشها گرفته قادر است در تمام طول هفته بدون تعطیلی این امر را به خوبی و درستی به انجام برساند.

 

راه های ارتباط با قالیشویی پاکمهر از طریق تلفنهای 02166597347 و 02166553719 و ثبت سفارش آنلاین بدون تعطیلی در تمام روزهای سال برای همشهریان عزیز ساکن در حاشیه خیابان امام خمینی امکان پذیر است .

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر درمیدان امام خمینی: میدان امام خمینی (میدان توپخانه) این میدان تاریخی واقع در مرکز شهر تهران است. این میدان محل تقاطع خیابان‌های اصلی و کلیدی شهر تهران است، به گونه‌ای که خیابان‌های لاله‌زار و فردوسی، به‌ترتیب از شمال شرق و شمال غرب؛ از غرب خیابان امام‌خمینی (خیابان سپه)؛ از شرق، خیابان امیرکبیر ؛ خیابان‌های […] ...

2 تیر 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر درحیابان امام خمینی نیشابور، تنها قالیشویی میباشد که برای اولین بارخدمات خود را  به صورت  VIP  به مردم عزیز ساکن در خیابان امام خمینی واقع درشهر نیشابور، ارائه میدهد .  این قالیشویی با افتتاح شعبه خود در نیشابور، سعی دارد نیاز تمام اهالی این شهر را نسبت به قالیشویی برطرف نمایند و […] ...

11 آذر 1400
ادامه مطلب

افتتاح شعبه قالیشویی پاک مهر درشهر نیشابور: قالیشویی پاک مهر درشهر نیشابور،  از بهترین دستگاه ها وتجهیزات مدرن روز، در باب شستشوی فرش های دستبافت ، ماشینی ، گلیم ،گبه، جاجیم ، ترمه، تابلو فرش و تابلو ترمه استفاه میکند. پاک مهر،  یک قالیشویی معتبر در سراسر شهر نیشابور میباشد ؛ زیرا درشستشوی فرش های […] ...

11 آذر 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.