آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 28 خرداد 1400

قالیشویی اطراف آریاشهر | 44022848

قالیشویی پاک مهر در اطراف آریاشهر و فلکه اول صادقیه میباشد که از شاخص ترین قالیشویی های معتبر در ارائه خدمات معتبر و تضمینی ، در اختیار ساکنین محترم آریاشهر میباشد. خدمات شستشوی قالیشویی پاک مهر ، اعم از شستشوی فرش های دستباف و ماشینی ، موکت ، پتو، فرش های ابریشم و گل ابریشم گبه، گلیم ،جاجیم، پله پوش، کفپوش و.. میباشد. هرکدام از فرش های ذکر شده در قالیشویی پاک مهر با خدمات متفاوت و شستشویی مجزا شستشو داده میشود و برای هر شستشو از کارشناسان و کارگران کار آزموده استفاد میشود. برای بهره مندی از خدمات قالشیویی پاک مهر، با شماره های پاک مهر تماس گرفته تا جهت خدمات رسانی نیروهای خود را به محل سکونت شما اعزام کنیم شما از سه طریق میتوانید با قالیشویی پاک مهر رابطه برقرار کنید و از پاک مهر بخواهید تا به شما عزیزان خدمات رسانی کند.

1. از طریق تماس با سامانه تلفنی 118

2. ازطریق رجوع به سایت اتحادیه قالیشویان تهران

از طریق تماس با اتحادیه قالیشویان تهران از ازایشان بخواهید تا شماره شرکت قالیشویی پاک مهر را به شما عزیزان ارائه دهد.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی وبا کیفیت عالی و قیمت اتحادیه  در اختیار شما می گذارد.شستشو ی انواع قالی را به صورت تضمینی وبا تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن روز و مواد مخصوص انجام میدهد.

قابل توجه شهروندان گرامی که ، تنها  یک قالیشویی مجاز و ثبت شده در اتحادیه میتواند از این طروق ، پل ارتباطی بین خود و شما عزیزان باشد.اگر در شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی خود بسیار حساس میباشد و دلهره از این دارید که قالی دچار رنگ دویدگی  در هنگام شستشو شود ، به شما پیشنهاد میدهم که به قالیشویی پاک مهر اعتماد کرده تا به شما عزیزان ثابت کنیم که قالیشویی پاک مهر، تنها قالیشویی مجاز و مورد اعتماد اهالی آریاشهر میباشد.خدمات قالیشویی پاک مهر، نزدیک فلکه اول صادقیه  و آریاشهر به صورت سرویس کامل در غالب پکیجی کامل و مجهز و متفاوت ارائه میشود.برای اعتماد به یک قالیشویی کافیست که این قالیشویی مجاز باشد و مورد اعتماد همشریان باشد.شما با تحقیق از دوستان و آشنایان خویش متوجه صدق ادعای پاک مهر خواهید شد زیرا ، اهالی آریاشهر ، لا اقل یکبار از خدمات این قالیشویی بهره مند شده اند.با اعتماد به قالیشویی مجاز پاک مهر، علاوه بر شستشویی متفاوت برای فرش خود، تضمین سالم ماندن و عمر طولانی فرش خود را نیز از پاک مهر دریافت نمایید ، زیرا قالیشویی پاک مهر هدفش تنها به شستشو ی قالی ختم نشده و به سلامت و دوام فرش نیز ختم میشود .یک شستشویی با کیفیت همراه با نکات اسلامی و موازین شرعی با استفاده از آب کر برای قالی های خود با استفاده از خدمات قالیشویی پاک مهر، انجام دهید.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر نزدیک آریاشهر، از شاخص ترین قالیشویی ها در ارائه خدمات قالیشویی به عزیزان ساکن در آریاشهر و فلکه دوم صادقیه می باشد. این قالیشویی همه روزه حتی در ایام تعطیل به شما عزیزان خدمات ارائه میدهد. خدمات قالیشویی پاک مهر شامل : شستشوی فرش های ماشینی و دستباف، رنگبرداری، لکه برداری،رفع زردی […] ...

28 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.