آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 بهمن 1395

قالیشویی در خیابان ابن سینا | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان ابن سینا:

شاخص ترین و مطمئن ترین قالیشویی درخیابان ابن سینا، ، دروازه شمیران ، میدان ابن سینا، قالیشویی پاکمهر میباشد. این قالیشویی با استفاه از متد های علمی و کارشناسان باتجربه و متخصص ، همه روزه میکوشد تا بهترین ها را برای همشهریان عزیز خود در سراسر تهران بزرگ، انجام داده و رضایت آنها را کسب کند. پاکمهر بابیش از 17 سال سابقه درخشان کاری  مایه دلگرمی همشریان گرامی خود در زمینه قالیشویی میباشد. قالیشویی پاکمهر همه روزه به صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته ، حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد. شما عزیزان اگر به دنبال یک قالیشویی خوب  و مطمئن درمحله سی تیر هستید ، پیشنهاد من به شما قالیشویی پاکمهر میباشد . زیرا این قالیشویی با داشتن پروانه کسب و مجوز رسمی ، خدمات شستشوی هرگونه قالی و فر ش را به شما عزیزان ارائه میدهد و متخصص ترین کارشناسان و استاد کاران را جهت شستشوی فرش های شما در کارخانه ، استخدام کرده است . این قالیشویی با داشتن کارخانه مجهز و بروز با بهترین دستگاه ها ، فرشهای گران قیمت شما عزیزان را شستشو داده و همه روزه میکوشد تا نیاز شما عزیزان را نسبت قالیشویی رفع کند. همشهریان گرامی اگر میخواهید فرش های شما همیشه تازگی ولطافت خود را حفظ کند و همچون نگین منزل شما را درخشان نماید ، درشستشوی آنها دقت نمایید ، زیرا فر شهای شما خراب و پوسیده نمیشود مگر اینکه در شستشو به آنها صدمه بزنید. شما باشستن قالی های خود درمنزل ، به دلیل نداشتن اطلاعات وتجربه بخصوص قالیشویی و استفاده از شوینده های شیمیایی، به زود پوسیده شدن فرش کمک کرده وهمه چیز دست به دست هم میدهند که  فرشهای شما را پوسیده و از عمر محصول بکاهند . پس همین حالا با شرکت قالیشویی پاک مهر تماس گرفته و قالی های خود را به ما بسپارید . این قالیشویی با دربرداشتن کادری مجرب و متخصص و استفاده از مواد و شوینده های استاندارد و رعایت اصول مذهبی و اسلامی ، به بهترین شکل ممکن فرش های شما را شستشو داده و با رعایت بهداشت و آبکشی کامل و ضد عفونی ، فر شها ی شما را جهت جلوگیری از چروک و پوسیدگی اتو زده و رول شده در بسته بندی کاور، تحویل شما عزیزان میدهد.

 قالیشویی پاک مهر با بیش از ده ها شعبه در در سراسر تهران  در تمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد که در هرکجای تهران ساکن بودید می توانید از شعبه نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید.

پرسنل مجرب قالیشویی پاکمهراطراف خیابان ابن سینا  در اسرع وقت در خدمت شما می باشند وشما می توانید برای مرمت و بازسازی وشستشو انواع فرش ماشینی و گلیم و گبه جاجیم و موکت  و مبلمان خود را به قالیشویی پاک مهر بسپارید.

ارائه خدمات قالیشویی مجاز پاک مهر با بهترین کیفیت وقیمت استثنایی صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.