آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 دی 1400

چرا باید فرش خود را به قالیشویی های عضو اتحادیه قالیشویی بدهیم

در این مطلب از قالیشویی پاک مهر به این موضوع میپردازیم که چرا باید فرش و قالی خود را به قالیشویی های دارای مجوز بدهیم

فرش شما دارای ارزش است و وقتی شما فرش و یا قالیچه خود را به یک قالیشویی میدهید برای شما دارای اهمیت و مهم است که این قالیشویی فرش شما را اول به نحو احسنت شسته و خدماتی که شما از قالیشویی مورد نظر خواسته اید را انجام و بتواند خیال شما را از بابت سالم تحویل گرفتن  آن راحت کند.

حال فرض کنید در این حین فرش شما آسیب ببیند و یا خدمات که از قالیشویی دریافت کرده اید شما را راضی نکرده و شما قصد شکایت از قالیشویی مورد نظرتان را دارید.

حتما میدانید که باید به اتحادیه قالیشویی شهر خود مر اجعه کنید و شکایت خود را از قالیشویی مربوطه ارائه دهید اگر قالیشویی مورد نظر شما دارای جواز اتحادیه نباشد عملا شما شانس پیگیری حق خود را از دست میدهید، پس حتما قبل از سپردن فرش مبل و یا…به قالیشویی مورد نظرتان حتما جواز مربوطه را از قالیشویی استعلام بگیرید.

قالیشویی پاک مهر با بیش از 15 سال سابقه درخشان عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد.

قالیشویی

قالیشویی

مطالب مرتبط

از زمان کشف فرش در زمان قدیم و تا زمان بافت و تولید انبوه آن شستشوی فرش نیز بعنوان دغدغه ای مخصوصا در ایام عید نوروز برای خانم ها محسوب میشد درحالی که برخی افراد که صاحب فرش های نفیسی همچون دست بافت بودند از شستشوی زیاد فرش خود بدلیل از بین رفتن الیاف و […] ...

اگر شما قصد شستن فرش و قالی های خود را داشته باشید باید حتما حتما به این موضوع توجه کنید که قالیشویی عضو اتحادیه قالیشویی باشد . بیشتر مردم پس از تماس با قالیشویی ابتدا از نرخ شستشو فرش و قالی خود اگاه شده و پس از سوال پرسیدن درمورد مدت زمان شستشو به تحقیق […] ...

8 آذر 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.