آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 مهر 1402

قالیشویی شهرک قائم (تهران) |22552909|☎📞

اگر نام قالیشویی شهرک قائم را شنیده‌اید و دوست دارید بدانید این قالیشویی متعلق به چه مرکزی است و چه خدماتی ارائه می‌دهد می‌توانید با دنبال کردن این مطلب به پاسخ سوال خود برسید. قالیشویی شهرک قائم یکی از شعبات قالیشویی پاکمهر است. این قالیشویی در شمال تهران است و مناطق اطراف خود از جمله ازگل، ارتش و سوهانک را تحت پوشش دارد. خدمات این قالیشویی با کیفیت عالی ارائه می‌شود و شامل تمام خدمات مربوط به قالی است.

خدمات قالیشویی شهرک قائم

قالیشویی در ازگل، شامل خدمات اختصاصی و خدمات عمومی است. منظور از خدمات اختصاصی قالیشویی در ارتش، خدمات مربوط به تعمیر قالی‌ها و خدمات مشتری مداری است. سرویس عمومی نیز خدماتی همچون شست و شو، استریلیزه و پوشش‌دهی انواع کفپوش‌ها را شامل می‌شود. گرچه خدمات عمومی قالیشویی در سوهانک نیز مانند خدمات سایر قالیشویی‌ها است؛ اما ما مدعی هستیم که این خدمات نیز به دلیل کیفیت بالا، بسیار منحصربه فردهستند.

تعمیر فرش ماشینی و دستبافت

قالیشویی شهرک قائم خدمات ترمیم و رفوی فرش شامل خدمات زیر است:

رفوگری

ترمیم رفوگری یکی از خدمات اساسی است که با برطرف کردن آسیب‌های جزئی قالی‌ها از جمله پارگی یا پوسیدگی، جانی دوباره به قالی‌ها می‌دهد. در رفوگری، قسمت آسیب‌دیده قالی‌ها مانند زمانی که بر روی دار قالی هستند بافته و ترمیم می‌شود.

ریشه زنی

در خدمات ریشه زنی، ریشه‌های قالی‌ها ترمیم می‌شوند و یا به درخواست مشتریان تغییر می‌کنند. ریشه‌های قالی وظیفه محافظت از تار و پود قالی‌ها را بر عهده دارد و از این جهت ترمیم آنها اهمیت زیادی دارد.

قلم زنی

از قلم زنی برای یکدست کردن رنگ قالی‌ها استفاده می‌شود. مثلا اگر قسمتی از رنگ قالی‌های شما کمرنگ شده است؛ اما رنگ قسمت دیگر آن تیره‌تر است می‌توانید با قلم زنی آن را یکدست کنید.

دارکشی

قالی‌های دستباف در زمان بافته شدن، دارکشی می‌شوند تا شکل ظاهری آنها ظریف‌تر و بهتر شود. در برخی از موارد ممکن است شکل ظاهری قالی‌ها به مرور زمان دچار کجی شود که می‌توانید آن را از طریق دارکشی اصلاح کنید.

رنگبندی

از رنگبندی نیز برای یکدست کردن رنگ قالی‌ها استفاده می‌شود. با این تفاوت که در رنگبندی ممکن است مشکل قالی، به هم ریختگی رنگ‌ها باشد.

ترمیم شیرازه

شیرازه قسمت کناری قالی است. اگر قسمت کناری قالی آسیب دیده باشد می‌توانید آن را در قالیشویی شهرک قائم ترمیم کنید.

قالیشویی شهرک قائم

 مشتری مداری و پاسخوگیی 24 ساعته

مشتری مداری یکی از خدمات غیرمادی قالیشویی شهرک قائم است که در راستای کسب رضایت بالای مشتریان صورت می‌گیرد. قالیشویی شهرک قائم برای ارج نهادن به مشتریان خود علاوه بر کیفیت بالای خدمات، بر سرعت بالا و نیز خدمات ارتباطی تاکید زیادی دارد. خدمات ارتباطی جهت ارتباط آسان شما مشتریان ارائه شده است تا شما علاوه بر ثبت آسان و سریع سفارشات خود، بتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را نیز به این مرکز قالیشویی بسپارید.

بهره‌گیری از روش‌های متنوع

شست و شوی فرش در قالیشویی شهرک قائم به دو روش عادی و پیشرفته است. در روش عادی، قالی‌ها ابتدا گردگیری می‌شوند؛ سپس با آب و شوینده‌ها نمیز می‌شوند و در نهایت بعد از آبگیری، خشک می‌شوند. در روش شست و شوی پیشرفته نیز این مراحل طی می‌شود؛ با این تفاوت که مراحلی که در روش عادی طی می‌شوند چند مرحله تکرار می‌شوند.

شست و شوی استریلیزه

یکی دیگر از خدمات شست و شوی قالیشویی شهرک قائم، استریلیزه کردن قالی‌ها است. در این روش از مواد استریلیزه برای تمام قالی‌ها استفاده می‌شود تا اثر هر گونه عامل بیماری‌زا در قالی‌ها از بین برود. استریلیزه قالی‌ها مرحله جدا از شست و شو نیست و شامل تمام قالی‌ها در تمام روزها و فصول سال است.

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

در قالیشویی شهرک قائم علاوه بر قالی‌ها، خدمات کفپوش‌هایی چون گلیم، موکت، پتو و… نیز ارائه می‌شود. علاوه بر این اگر تابلوفرش‌های نفیس و گران قیمت دارید و از به هم ریختن رنگ آنها بر اثر شست و شو وحشت دارید می‌توانید از خدمات شست و شوی قالیشویی شهرک قائم استفاده کنید. در قالیشویی شهرک قائم، خدمات مربوط به شست و شوی مبلمان نیز ارائه می‌شود.

ویژگی‌های شست و شو در قالیشویی شهرک قائم

شست و شوی قالیشویی شهرک قائم را می‌توان در چند مورد توصیف کرد:

  • استفاده از مواد شوینده باکیفیت و خارجی
  • شست و شوی شرعی: از آنجا که تمام قالی‌ها آبگیری می‌شوند بنابراین می‌توان گفت شست و شو در این قالیشویی با موازین شرعی مطابقت دارد.
  • طی کردن مراحل شست و شو با دستگاه‌های پیشرفته: شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی شهرک قائم با استفاده از دستگاه‌های به روز و پیشرفته‌ای است که بر پایه سرعت و کیفیت بالا قرار دارند.

خدمات جمع آوری و تحویل قالیشویی شهرک قائم

در قالیشویی شهرک قائم، خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها نیز به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. یعنی شما بعد از تماس با قالیشویی، بدون هیچ گونه معطلی می‌توانید سفارشات شست و شوی قالی‌ها را ثبت کنید. تماس با قالیشویی شهرک قائم و از طریق تماس تلفنی بسیار آسان است. علاوه بر تماس تلفنی، امکان ارتباط آنلاین نیز از طریق سامانه پاکمهر وجود دارد.

بعد از تماس نیروهای پاکمهر قالی‌های شما را جمع آوری می‌کنند و در نهایت بعد از اتمام شست و شو که طی دو یا سه روز کاری است، قالی‌ها به صورت کاملا مرتب و در کاوری مخصوص قالیشویی پاکمهر به شما تحویل داده می‌شوند.

سخن نهایی قالیشویی شهرک قائم

قالیشویی شهرک قائم مانند سایر شعبات، خدمات خود را با کیفیت بالا و به صورت کامل ارائه می‌دهد. با این حال ما معتقدیم که همه شهروندان حق دارند با هر جایگاه اقتصادی به خدمات ما دسترسی داشته باشند. از این رو برای تعرفه‌های مربوط به خدمات خود نیز اهمیت زیادی قائل هستیم. ما خدمات خود را با قیمت‌های کاملا منصفانه ارائه می‌دهیم. اگر مقایسه‌ای میان خدمات و تعرفه‌های قیمت ما با سایر قالیشویی‌ها داشته باشید به این واقعیت پی خواهید برد. بنابراین با استفاده از خدمات ما، در زمان، انرژی و سرمایه خود صرفه جویی کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.