آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 بهمن 1395

قالیشویی پل رومی | 88690517

قالیشویی پاکمهر در محدوده پل رومی:

قالیشویی پاکمهر در پل رومی که در شمال تهران واقع است حضور دارد تا یاریگر شما خانواده های محترم ساکن در این محدوده  وهمچنین محله های شهرستان شمیرانات ، خیابان شریعتی و بلوار صبا در منطقه 1 شهردای تهران در امر شستشوی حرفه ای وتخصصی فرشها ، تابلو فرشها ، کفپوش و انواع موکت وپله پوشهایتان باشد.

از آنجایی که این محل پل اتصال دو محله قیطریه و الهیه میباشد قالیشویی پاکمهر به این دو محله نیز دسترسی آسانی دارد ،  پس کسانی که در مناطق نام برده هستند و به دنبال یک قالیشویی معتبر ومجاز میگردند نیز میتواند از خدمات مطمئن این شرکت بهرمند گردند .  قالیشویی پاکمهر از سال 1380 بصورت رسمی ومستمر در زمینه شستشو و خدمات فرش فعالیت میکند .

پاکمهر در تهران یک برند محبوب در زمینه کلیه خدمات فرش میباشد و بطور کلی میتوان آن را کلینیک فرش نامید ، زیرا فرش را میشناسد و درک بالایی از نوع ونحوه ی شستشو و  نگهداری فرش را دارد ، پس مشتریان عزیزی که نسبت به پاکی وسلامت فرشهایشان نگرانی دارند نیز میتوانند از قالیشویی پاکمهر استفاده کنند .

قالیشویی پاکمهر در قبال خدماتی که ارائه میدهد ، فقط مبالغ تعیین شده از طرف اتحادیه قالیشویی رامیگیرد وبهمین دلیل از دیگر قالیشویی ها ارزانتر است اما کیفیت خدماتش بالاتر و همین امر باعث محبوبیت این قالیشویی در بین خانواده ها گشته است .

باتوجه به نوع جغرافیایی مناطق شمال شهر که از آب وهوای تمیز تری نسبت به مرکز وجنوب تهران دارند اکثر خانواده ها حد اقل سالی یک بار برای خانه تکانی وتمیزی محیط خانه از خدمات قالیشویی استفاده میکنند وحتی برخی از خانوادها فقط از خدمات خشکشویی مانند خشکشویی فرش وموکت ، خوشخواب ، مبلمان و …  در منزل استفاده میکنند که قالیشویی پاکمهر به دلیل داشتن تجهیزات لازم  از پس این امر نیز برمیاید .

خدمات قالیشویی اسلامی و مجاز پاکمهر عبارتند از :

* شستشوی انواع فرش دستباف وماشینی ( ترمه ، ابریشم ، فانتزی ، گبه ، گلیم ، تابلو فرش ، جاجیم ، گل ابریشم و ….)

* غبار روبی ، گرد گیری ، خاک گیری ، لکه برداری ، رنگبرداری ، سفید شویی ، اعلاء شویی و ….

* خشکشویی موکت ، کفپوش ، پله پوش ، خوشخواب ، صندلی اتومبیل و …..

* رفع عیوب پارگی ، پوسیدگی ، شیرازه و ریشه زنی ، تعویض چرمدوزی ، ترمیم وبازسازی فرشهای کهنه وقدیمی ، پرداخت فرشهای نفیس و دستباف .

باتوجه به خدمات فوق تخصصی و با کیفیتی که پاکمهر ارائه میدهد قیمتهایش با دیگر قالیشویی های مجاز تحت نظر اتحادیه قابل قیاس نیست زیرا پاکمهر پیرو خط مشی مشتری مداری است وهمیشه حق بامشتری است را سرلوحه فعالیت خود قرار میدهد .

قالیشویی پاکمهر خدمات تخصصی خود را به ساکنان محله ی پل رومی وحومه بصورت دائم وتضمینی عرضه میدارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.