آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 27 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک نعمت آباد |66597347

قالیشویی پاکمهر در  نعمت آباد:

قالیشویی پاک مهر در منطقه نعمت آباد و محله های شهرک ولیعصر، یافت آباد، خلیج فارس و… با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  ، شستشوی مبلمان و خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیلات در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

قالیشویی پاکمهر نزدیک به دو دهه است که به صورت متمادی با نماد اطمینان و عضویت رسمی اتحادیه قالیشویان تهران مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بی نظیر و مشتری پسند خدمات قالی و موکت و …. و همچنین انجام خدمات خشکشویی با نهایت کیفیت و پاکیزگی در تهران میباشد . اگر در منطقه نعمت آباد تهران ساکن هستید و به دنبال یک قالیشویی معتبر و منصف و عضو اتحادیه میگردید مطمئن باشید تنها قالیشویی پاکمهر را خواهید یافت کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر از جزئی ترین تا کلی ترین خدمات دارای ضمانت و گارانتی است پس ارزش یک با امتحان کردنش را خواهد داشت و مطمئن باشد اولین بار آخرین با نمیشود. تمامی پرسنل قالیشویی پاکمهر افراد کارآزموده و حرفه ای هستند که با تمامی جزئیات مربوط به فرش و موکت و …. آشنایی کامل دارند. 

نزدیک ترین شعبه قالیشویی مجاز  در منطقه نعمت اباد قالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.