آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک معلم | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان معلم:

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی خیابان معلم ، خیابان زرتشت، چهارراه قصر، خیابان سهند، دارای شعبه فعال میباشد که از این ناحیه میتواند کلیه محله های واقع در این منطقه را تحت حمایت خدمات قالیشویی خود درآورد، از این رو ساکنین محله معلم نیز میتوانند با خیالی آسوده از خدمات ممتاز و ویژه قالیشویی پاکمهر که مجاز بوده و کلیه قیمتهای خدمات خود را بنا بر نرخ های تعیین شده از جانب اتحادیه معین مینماید بهره مند گردند.

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی ، موکت، پتو، پادری، پله پوش، کف پوش و خدمات ترمیم فرش، رفو و رفع زردی فرش، بافت، پرداخت و…میباشد. 

قالیشویی پاکمهر خدمات ارزنده و مفیدی را برای فرش های شما عزیزان ارائه میدهد ؛ از جمله این خدمات که  میتواند علاوه بر شستشوی مفید میتواند به سالم ماندن الیاف فرشهای شما کمک نیز کند ، شستشوی فرشهای دستبافت به روش سنتی ، شستشوی فر شهای ماشینی به روش مکانیزه و ماشینی میباشد . سفیدشویی یک شستشو ی مفید و ارزنده برای فرش هایی است که  از آلودگی بسیار  زیادی بر خوردار میباشند را برای  شما عزیزان در صورت تمایل به انجام میرساند و فر شهای شما را همچون نگین درخشان میکند .

پاکمهر به عنوان ممتازترین شرکت قالیشویی با در نظر داشتن جلب نظر مشتریان خویش همیشه سعی دارد، طبق نظر مشتریانش به ایشان خدمات رسانی کند و از اینکه به نظر مشتریانش اهمیت میدهد، بسیار خرسند و شادمان می باشد. قالیشویی پاکمهر درخیابان معلم ، همه روزه حتی در روزهای تعطیل به بهترین شکل ممکن ، به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته  طریق تماس با شماره 02188690517 و یا به صورت آنلاین ازآماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

اگر درمنطقه خیابان معلم به دنبال یک شعبه قالیشویی ارزان و باکیفیت نزدیک به منزل خودهستید ، قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.                                                                                                                                                                                                          

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.