آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 بهمن 1395

قالیشویی در مشیریه | 88690517

قالیشویی پاکمهر در مشیریه:

مشیریه یا شهرک مشیریه یکی از محله‌های تهران، واقع در جنوب شرقی تهران می‌باشد. این محله از شمال به بزرگراه خاوران (امام رضا) و سه راه افسریه از شمال غرب به میدان بسیج از شرق به شهرک رضویه ( کاروان)، از غرب به پارک‌های پردیس بانوان، پامچال، توسکا، پارک آبی آزادگان، بوستان بزرگ آزادگان، بزرگراه آزادگان و بزرگراه امام علی، از جنوب غرب به شهرک دولت آباد و از جنوب به بزرگراه امام‌علی و بزرگراه رستگار منتهی می‌شود. قالیشویی پاکمهر در منطقه مشیریه و محله های اطراف منطقه ، خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود،که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد. واز دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، انجام میدهد.

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی معمولی شستشوی اعلاء شویی  سفیدشویی برای فرش و قالیچه تابلو فرش و موکت و روفرشی پادری ، کناره و پتو با بالاترین کیفیت صورت میپذیرد. خدمات رفوی فرشهای دستباف از جمله ریشه زنی ، شیرازه دوزی ، چرم دوزی ، رفع عیوب سوختگی و پارگی و پرداخت فرشهای گل ابریشم و نفیس طبق تعرفه اتحادیه انجام میشود .

اگر درمنطقه مشیریه به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی وباکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

نزدیکترین شعبه قالیشویی به مشیریه قالیشویی بزرگ پاکمهر میباشد.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.