آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 بهمن 1400

قالیشویی در خیابان آیت | 88690517

قالیشویی خیابان آیت:

خیابان آیت که یکی از خیابان های اصلی در قسمت شرقی تهران است که از شمال به بزرگراه رسالت و از جنوب به خیابان دماوند و میدان امامت می رسد. این خیابان نسبتا طویل در کنار محله های مهم و معروفی همچون نیروهوایی، هفت حوض، مدائن، نارمک، و تهرانپارس قرار دارد.

     

قالیشویی پاکمهر در میدان امامت:

قالیشوی پاکمهر در محله تهران نو و میدان امامت شعبه فعال داشته که از این شعبه تمامی محله های : تهران نو، نیرو هوایی، تهرانپارس، دوشان تپه و خیابان پیروزی را مورد ساپورت خدمات قالیشویی خود قرار داده است ، از این رو ساکنین شرق نشین تهران در این محله ها که به دنبال یک قالیشویی معتبر، مجاز، منصف و از همه مهمتر ارائه دهنده خدمات قالیشویی با بالاترین کیفیت در این مناطق میباشند میتوانند از خدمات منحصربفرد و ویژه این قالیشویی برای شستشو فرشهای دستباف و ماشینی ، موکت ، تابلو فرش، پتو و… همچنین خدمات خشکشویی برای انواع مبلمان منزل و اداری یا خوشخواب و موکت ، همچنین خدمات رفوء فرشهای ماشینی و دستباف و… خود استفاده کرده و بهرمند گردند.

قالیشویی پاکمهرتمامی قیمتهای مربوط به خدمات را بر مبنای نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه قالیشویان تهران پایه گذاری کرده و بجز مبالغی که اتحادیه طرح ریزی نموده هیچ مبلغ افزوده ای از مشتریان خود نمیگیرد قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران سرویس فعال برای ارائه خدمات ممتاز و ارزنده خود داردو برای هر منطقه از تهران خط مستقل و سرویس مستقل دارد که این امر باعث سرعت در زمان جمع آوری فرشها و انتقال سریعتر آنها به کارخانه در نتیجه تحویل فوری فرشها به صاحبانشان میشود از این رو دیگر نگران خالی بودن بیش از حد جای فرشها و موکتهایتان باشید.  

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی ودستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

قالیشویی در رسالت:

قالیشوی پاک مهر در نزدیک بزرگراه رسالت برترین خدمات قالیشویی و خدمات رفوء را ارائه می دهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیل در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و در کاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.