آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 شهریور 1400

قالیشویی شهرک امید دژبان |44709091

قالیشویی پاکمهر نزدیک شهرک امید دژبان:

قالیشویی پاکمهر با بیست سال تجربه یکی از بهترین های قالیشویی در غرب تهران میباشد که علاوه بر سراسر تهران به شهرک گلستان و تمامی محله های واقع در منطقه 22 به شهرک امید دژبان نیز کلیه خدمات قالیشویی اعم از شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی ، پتو روفرشی و موکت ، همچنین خدمات رفو و خشکشویی را با کیفیت بالا و دقت و مهارت در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه مینماید.

همانطور که اشاره شد شهرک امید دژبان در منطقه 22 واقع در شهرک راه آهن (گلستان) قرار دارد این شهرک در همسایگی شهرک نمونه جای گرفته است. شهرک امیددژبان به بزرگراه همت، حکیم ، تهران_ کرج ارتباط و دسترسی سهل و آسانی به بلوار هاشم زاده که از بلوار های اصلی شهرک گلستان می باشد دارد.

همان گونه که از نام این شهرک پیداست ، شهرک امید دژبان در گذشته توسط تعاونی نیروی ارتش  برای سکونت خانواده های ارتشی ساخته شده ولی در حال حاضر برای نقل و انتقال به این شهرک نیازی به دفتر تعاونی نیست و برای عموم آزاد است.  از دیگر نقاط نزدیک و همجوار به شهرک امیددژبان می توان دریاچه چیتگر ، آبشار، شهرک شهید باقری ، شهرک شهاب ، مجتمع تجاری بام لند، میدان ساحل ، دهکده المپیک ، و شهرک چشمه را نام برد که اکثرا در منطقه22 قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که خدمات قالیشویی پاکمهر سراسری بوده و بدیهی است که به تمامی نقاط واقع در غرب تهران نیز دسترسی برای ارایه خدمات ویژه و درجه یک برای قالیشویی پاکمهر امکان پذیر باشد. یکی از ویژگی های قالیشویی پاکمهر اینست که هزینه ایاب و ذهاب فرشها به کارخانه قالیشویی ( پاکمهر) در همه جای تهران یکی است و این در حالی است که برخی قالیشویی ها بر حسب دوری یا نزدیکی مسیرها نرخ خدمات و بخصوص هزینه ایاب ذهاب گوناگونی را ارائه میدهند زیرا کارخانه های قالیشویی باید در حاشیه شهر باشند و ممکن است که یک کارخانه قالیشویی در شرق تهران باشد اما مناطق خدماتی آن در غرب باشد و برعکس آن هم  وجود دارد به همین خاطر قیمت رفت و برگشت فرشها به کارخانه متغیر میشود اما قالیشویی پاکمهر علاوه بر اینکه کلیه هزینه های خدمات شستشو برای فرشهای ماشینی و دستباف وخدمات کاور را مطابق با نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان تهران ارائه می کند هزینه حمل نقل در سراسر تهران را نیز پیرو تبعیت از نرخ مصوبه یکسان اعمال میدارد.

قالیشویی نزدیک دریاچه چیتگر:

      منطقه چیتگر  در غرب تهران در منطقه 21 شهرداری تهران  در جوار منطقه 22 واقع گردیده است و قالیشویی پاکمهر با بیش از ده ها شعبه در سراسر تهران  دراین منطقه نیز شعبه فعال دارد. تمامی نقاط تهران برای قالیشویی پاکمهر دارای شعبه می باشد که در هر کجای تهران ساکن بودید می توانید از شعبه نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید. ساکنین شهرک های گلستان یا شهرک راه آهن و  آسمان شهرک هوانیروز ، شهرک شهید باقری و …. همگی با وجود اینکه در منطقه 22 هستند اما در جوار دریاچه چیتگر و محله چیتگر قراردارند بخاطر این نزدیکی برخی گمان میکنند که چیتگر در منطقه 22 قرار گرفته .امروزه بیشتر شهروندان تهرانی این منطقه را به نام دریاچه چیتگر یا دریاچه خلیج فارس نام میبرند. میدان موج و میدان ساحل نیز در محدوده چیتگر واقع گردیده اند.قالیشویی پاکمهر تمامی خدمات شستشو ، رفو و خشکشویی با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان در تمام ماه های سال حتی ایام تعطیل در همه محلات ؛ چیتگر ، میدان ساحل ، شهرک شهید باقری ، شهرک صدرا، شهرک نمونه و دهکده المپیک و… به انجام میرساند.

قالیشویی پاکمهر با تجربه 20ساله خود در شستشو و خدمات رفو انواع فرشهای ماشینی و دستباف ایرانی و خارجی ، شستشوی موکت و پتو و خشکشویی انواع مبلمان اداری و منزل، خوشخواب و موکت در سراسر تهران فعال میباشد.

شستشوی فرشهای دستباف ( پشمی، گل ابریشم ، چله ابریشم، تمام ابریشم) با استفاده از مواد شوینده مناسب و عاری از مواد شیمیایی مضر.

شستشوی انواع فرشهای ماشینی( ایرانی، ترک، بلژیکی، گل ابریشم، طرح ابریشم، ماهی و…) و موکت ساده و پالاز، پتو ،روفرشی، گلیم و… با استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته به همراه مواد شوینده اعلاء و خارجی با آبکشی اسلامی .

رفو انواع فرشهای دستباف و ماشینی ( ریشه زنی ، تعویض و دوخت شیرازه، چرمدوزی، رنگبرداری ، بافت و پرداخت و..)

 خشکشویی مبلمان، فرش و موکت، تشک خوشخواب توسط پرسنل زبده و آماده با استفاده از شامپوی مخصوص در حضور مشتری از قابلیتهای ویژه و منحصر به فرد قالیشویی پاکمهر میباشد.

شستشو+ تحویل 48 ساعته + اتو+ لول و کاور+ سرویس سفارش آن لاین

 

مطالب مرتبط

  قالیشویی در شهرک راه آهن: قبل ازاینکه به معرفی قالیشویی پاکمهر بپردازیم توضیحاتی در مورد شهرک راه آهن میدهیم تا بیشتر با این منطقه آشنا شوید، شهرک راه آهن که قبلا فقط آن را به نام شهرک گلستان میشناختند نام محله ای است در شمال غربی شهر تهران و یکی از محلات منطقه 22 […] ...

10 مهر 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.