آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 مهر 1400

قالیشویی شادآباد |66597347

قالیشویی در شادآباد:

قالیشویی پاک مهر ارائه کننده برترین و پیشرفته ترین خدمات قالیشویی در منطقه هجده و محله شادآباد می باشد که تجربه ای بالای 20 سال در عرضه خدمات فرش و قالی های ماشینی و دستباف را دارا می باشد.

شادآباد در منطقه 18 نزدیک و چسبیده به محله شمس آباد است که در گذشته زمین های این محله متعلق به روستای یافت آباد که بیشتر کاربرد زراعی و کشاورزی داشته و پوشیده از مزرعه ها و باغ های سرسبز بوده است و امروزه با توجه به جمعیت شهری تهران و تبدیل زندگی روستایی به زندگی شهرنشینی دیگر هیچ اثری از آن باغ ها و مزارع باقی نمانده است جز یک 4 دیواری متروکه که در قدیم حصار باغی سبز و مفرح که تفرجگاه فرمانفرمایان و مدتی نیز در انحصار سفارت ایتالیا بوده است باقی نمانده و به همین خاطر نام قدیمی محله شادآباد شاه آباد بوده که پس از انقلاب اسلامی به نام محله شادآباد تثبیت شد البته عده کمی هم منطقه شاد آباد را به عنوان محله 17 شهریور میشناسند. قالیشویی پاکمهر نیز در طی این سال های رشد منطقه ای شادآباد با ارایه خدمات فرش و قالی و …. رشد پیوسته و چشمگیری داشته و هم اکنون به عنوان یکی از برترین و مطمئن ترین قالیشویی های تهران در منطقه 18 و محله شادآباد فعالیت می نماید.

قالیشویی در 17 شهریور:

قالیشویی پاکمهر در خیابان هفده شهریور در نزدیکی یافت آباد و به خیابانهای علیپور، شهسواری، جعفری، سلیمانی شرقی و غربی ، خیابان الزهرا و میدان سبحانی نیز دسترسی کامل داشته و برای کلیه خدماتی که عرضه میدارد نرخ مصوبه اتحادیه را اعمال میدارد از آنجا که آرمان و هدف قالیشویی پاکمهر بر مبنای صداقت و مشتری مداری است ساکنین محترم محله شاد آباد میتوانند با خیال آسوده و اطمینان از خدمات قالیشویی پاکمهر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن برخوردار شوند.

خدمات شستشوی پاکمهر بر سه نوع شستشوی معمولی برای فرشهای قدیمی و کارکرده با تراکم پایین و لاکی ، شستشوی اعلاء شویی و ویژه برای فرشهای جدید و مدرن امروزی از قبیل فرهی ، بلژیکی ، فانتزی و طرح ابریشم ماشینی یا دستباف نفیس و گرانقیمت و سفید شویی برای فرشهای روشن و دارای لکه ، انجام میشود.

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر ، ترمیم و رفوی بافت فرش که در اثر سوختگی یا پوسیدگی و پارگی بوجود آمده است  میباشد. همچنین ترمیم و تعویض ریشه و شیرازه فرشهای دستباف و ماشینی با تخصص و ضمانت یا چرم دوزی و پرداخت فرش ماشینی با کیفیت بالا.

در قالیشویی پاکمهر امکان  خشکشویی انواع مبلمان و تشک خوشخواب و فرش و موکت هایی که فقط نیاز به خشکشویی دارند در محل و حضور خود مشتری با تضمین تمیزی و درخشندگی انجام میشود .

نحوه پاسخگویی شرکت قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز ی از طریق شماره تلفن 02166597347 حتی در روزهای تعطیل و ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت قالیشویی پاکمهر در محله شادآباد و سراسر منطقه 18 انجام پذیر است.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.