آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 دی 1400

قالیشویی در منطقه لشگرک |22552909

قالیشویی پاکمهر نزدیک لشکرک:

قالی شویی پاک مهر بارزترین قالیشویی در شمال تهران است و انخاب اول محله های تجریش، شمیرانات و لواسانات ، برای ارائه خدمات شستشو و رفوء قالی و فرش، خشکشویی انواع فرش، موکت و مبلمان می باشد.

منطقه لشگرک ( لشکرک) جزئی از شهر لواسان در منطقه 1 شمال شرق تابع استان تهران است و به محله زردبند که در دامنه شمالی قوچک و در کنار رود جاجرود واقع گشته، متصل می شود. از اماکن معروف و به نام در لشگرک که متعلق به نیروی ارتش می باشد؛ همچنین بخشی ار بلوار امام خمینی لواسان نیز در این منطقه قرار دارد. راه تهران و تجریش به لواسانات که از گردنه قوچک سرامی شود و در لشکرک به دوشاخه تقسیم می گردد که شاخه ای از به سوی رود بار قصران که فشم نامیده میشود و شاخه دیگر به مرکز لواسان می رسد.

جاده تلو یا اتوبان حکیمیه – لواسان نیز به لشگرک ختم می شود، از محله های اطراف لشکرک؛ ازگل یا می نی سی تی، شهرک شهید محلاتی، سوهانک، احتشامیه و دارآباد هستند. از بزرگراه های نزدیک به لشگرک بزرگراه ارتش و جاده تلو(لشگرک) را می توان نام برد.

قالیشویی پاک مهر در فرمانیه:

قالی شویی پاکمهر برای محله نیاوران و فرمانیه در شمال تهران خدمات ویژه و درجه یک ارائه میکند اگر برای شستشو و رفوء فرشهای دستباف و ماشینی خود به دنبال قالیشویی مجاز، مطمئن و با تجربه ای میگردید که خدمات را همراه با ضمانت نامه و گارانتی ارایه نماید قالی شویی پاکمهر انتخاب به جا و خوبی است همچنین اگر برای خشکشویی مبلمان، موکت و فرش، تشک خوشخواب با تضمین شستشو با شامپوی خارجی و دستگاه خشک شویی مخصوص در محل خود نیز باشید قالیشویی پاکمهر توانایی انجام این کار را داراست.

برای تماس با قالیشویی پاک مهر در شمال تهران می توانید با شماره تلفن های 02122552909 و 02122553767 بصورت 24ساعته تماس بگیرید یا از طریق سرویس سفارش آنلاین در صفحه اول سایت قالی شویی پاکمهر سفارشات مورد نظرتان را ثبت نمایید . نحوه سرویس دهی پاکمهر در تمام طول سال حتی تعطیلات رسمی می باشد.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.