قالیشویی پاک مهر در مرزداران:

 

شهرک مرزداران که قبلها با نام بلوار شکوفه شناخته می شد و در منطقه 2 واقع در غرب تهران است و یکی از مناطق کلیدی محسوب شده و شرکت قالیشویی پاک مهر، تصمیم بر آن گرفت تا شعبه خود را در مرزداران راه اندازی کند. شرکت قالیشویی پاک مهر، با داشتن کادری مجرب و داشتن دستگاههای روز دنیا در منطقه مرزداران در خدمت شما همشهریان محترم میباشد.

برای سفارش شستشوی درمنطقه مرزداران، با قالیشویی پاک مهر در تماس باشید. همکاران ما در قالیشویی مرزداران پاک مهر 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما مشتریان گرامی بوده و باعث افتخار ما میباشد که در قالیشویی پاک مهر شعبه مرزداران در خدمت شما باشییم.شاید برای برخی از شما عزیزان یک کابوس باشد که چرا فرش های ما پس از هربار شستشو بازهم کدر و چرک است؟من شمارا به شستشوی هرچه بهتر قالی با قالیشویی پاک مهر، آشنا میکنم. قالیشویی پاک مهربا استفاده  از تمامی مواد مرغوب ودستگاه های روز دنیا توانسته فرشهایی را احیا کند که از آنها خلع امیدشده بود یا به زبانی دیگر، یکی از مشتریان ما میگفت من یک فر ش دستبافت قدیمی دارم که واقعا برایم ارزشمند است و نمیخواهم که با شستشو دچار پارگی و پوسیدگی شود ،آیا شما میتوانید این فرش دستبافت قدیمی ام را طوری شستشو دهید که علاوه بر پاکیزگی ، تضمین ازبین نرفتن فرشم را بدهید ؟ پرسنل پاک مهر، در این باب به ایشان پاسخی دادند که ایشان واقعا حیرت زده بودند، در تمام مدتی که فرش شما در کارخانه و تحویل ما میباشد ،فرش شما در گارانتی پاک مهر است و ضمانت میدهیم که فرش شما را  پاکیزه و سالم و عاری از هرگونه لکه و آثار پوسیدگی به شماتحویل دهیم.مشتریان ما پاکمهر را به هرکسی که بشناسند معرفی میکنند چون ضمانت کیفیت در کار را به ایشان داده ایم.

سایر مناطق تحت پوشش پاکمهر در غرب شهر:

شهر زیبا – پونک – ستارخانجنت آباد – شهران – اکباتان – باغ فیض – کاشانی – صادقیه – آریاشهر – بلوار فردوس غرب و شرق

قالیشویی پاکمهر در مرزداران و حومه بصورت 7/24 روز هفته بدون تعطیلی از طریق ثبت سفارش آنلاین و تماس با شماره های 02188611079 و 02188690517 در خدمت شهروندان گرامی میباشد.