آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 اسفند 1401

قالیشویی در دزاشیب |22553767|☎📞

دزاشیب و یا دزآشوب یکی دیگر از محله‌هایی است که در منطقه یک تهران قرار دارد. این محل در امتداد محله‌های فرمانیه و قیطریه مستقر است؛ این محل مردمانی دارد که در شستشوی فرش به مبلغ توجه خاصی ندارند، اما در کیفیت شستشو بسیار سختگیر هستند. اگر شما نیز در این محل ساکن هستید و به دنبال بهترین قالیشویی در دزاشیب می‌گردید، در ادامه این مطلب در کنار قالیشویی پاکمهر باشید. لازم به ذکر است که قیمت خدمات مجموعه پاک‌مهر بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و بهترین کیفیت را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کند.

ویژگی قالیشویی در دزاشیب

امروزه قالیشویی‌های متعددی در این محل شروع به فعالیت کرده‌اند و به عبارتی معروف شده اند؛ اما تنها معروف بودن اسم قالیشویی برای شستشوی فرش‌های شما مناسب نیست. بنابراین هنگامی که به دنبال قالیشویی هستید به خدمات قابل ارائه آن و نظرات افراد توجه کنید تا بتوانید انتخابی خوب داشته باشید؛ تاکید ما در این باره به این علت است که هر قالیشویی تنها با چندین روش تبلیغات می‌تواند نام خود را زبان زد افراد کند.

احتمالا شما نیز پس از مطالعه این بخش برایتان سوال پیش آمده است که ویژگی‌های قابل توجه هر قالیشویی چیست؟ ویژگی‌های قالیشویی‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند اما مهم‌ترین آن‌ها در ابتدا سرویس دهی به تمامی محله ها، شستشوی اصولی، متفاوت بودن روش‌های شستشو، نیروی کار فعال، دستگاه‌های شستشو، پشتیبانی پاسخگو، مراقبت از فرش‌های شما و در نهایت تحویل به موقع است. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های بهترین قالیشویی در فرمانیه می‌پردازیم.

دستگاه شستشو فرش

همانطور که بار‌ها در سایت قالیشویی پاکمهر ذکر کرده ایم، امروزه روش‌های شستشو با دست منسوخ شده است و دستگاه‌های اتومات جای روش‌های قبل را گرفته است. البته همچنان قالیشویی در چیذر با استفاده از روش دستی فرش‌ها را مورد شستشو قرار می‌دهد و به همین علت است که مشتریان از این مراکز ناراضی هستند.

قالیشویی پاکمهر در تمامی بخش‌ها دستگاه‌هایی قرار داده است که با استفاده از آن فرش‌ها به بهترین نحو مورد شستشو قرار می‌گیرد؛ اما قصد ما از تهیه این مطلب بررسی دستگاه‌های خشکشویی فرش است و اگر شما به دنبال اطلاعاتی وسیع‌تر در رابطه با دستگاه‌های شستشوی فرش هستید می‌توانید وارد سایت پاکمهر شوید و در این باره مطالعاتی گسترده داشته باشید و در نتیجه فرش‌های خود را برای شستشوی اصولی به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

دستگاه خشک‌کن فرش

همانطور که گفته شد امروزه در قالیشویی پاکمهر خشک شدن فرش‌ها نیز توسط دستگاه انجام می‌شود؛ این دستگاه نه تنها خشک کردن بلکه وظیفه صاف کردن و یا به عبارتی اتو کشی سطح فرش را نیز دارد. با وجود این دستگاه دیگر نیاز به خشک شدن فرش‌ها در هوای آزاد نیست؛ خشک شدن فرش‌ها به هر روشی به غیر از دستگاه‌های خشکشوی معایب بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

در ابتدا بدانید که با این روش ممکن است در اثر باران فرش‌ها آلوده شوند و یا به علت آلودگی هوا گرد و غبار به روی فرش قرار بگیرد که موجب عوارض و بیماری‌های تنفسی می‌شود؛ با استفاده از روش فرش‌ها نیز تیره می‌شوند و درخشندگی که در اثر شستشو به دست آورده‌اند را از دست می‌دهند. بنابراین برای جلوگیری از این دسته از مشکلات به قالیشویی پاکمهر مراجعه کنید تا پس از شستشو با دستگاه خشکشویی فرش‌هایتان نیز توسط دستگاه‌های تمام اتومات انجام شود. با انتخاب این روش فرش‌های شما در کمترین مدت زمان نیز آماده می‌شوند.

قالیشویی در دزاشیب

تحویل به موقع فرش‌ها

قالیشویی پاکمهر فرش‌های شما را در هر متراژ و هر تعدادی پس از تنها ۴۸ ساعت کاور شده به شما تحویل می‌دهند. علت قابلیت تحویل فوری فرش‌ها به منظور شستشوی بی‌دقت نیست؛ بلکه به علت وجود دستگاه‌های اتومات، عملیات شستشوی فرش‌ها بسیار با سرعت انجام می‌شود. در زمان قبل از تاسیس قالیشویی پاکمهر افراد پس از تحویل فرش‌هایشان به قالیشویی تا چندین روز فرش نداشتند و بسیار تحت فشار بودند اما امروزه با تاسیس قالیشویی پاکمهر شما پس از نهایتا دو روز می‌توانید فرش‌های خود را در منزل پهن کنید و از درخشانی آن لذت ببرید.

سرویس دهی قالیشویی در دزاشیب

سرویس شستشوی قالیشویی در چیذر نیز یکی دیگر از دلایلی است که در تحویل به موقع تاثیر گذار بوده است. با وجود ماشین‌های متعدد برای سرویس دهی دیگر ترافیک هم معنایی ندارد و طبق زمان معین شده فرش‌ها در منزل به شما تحویل داده می‌شود. این سرویس تنها برای تحویل فرش نیست و شما پس از ثبت سفارش و تعیین زمان، نیرو‌های قالیشویی در دزاشیب در محل حاضر می‌شوند و فرش‌های شما را برای شستشو به قالیشویی در قیطریه می‌برند.

نیروی کار قالیشویی

موضوع قابل توجهی که در رابطه با قالیشویی‌ها وجود دارد، مدیریت برخی از مراکز تصور می‌کنند تنها با خرید دستگاه‌های شستشو می‌توانند دیگر نیرو استخدام نکنند؛ این تصور کاملا اشتباه است و شما اگر پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها را نیز خریداری کنید باید از نیروهایی ماهر در این کار استفاده کنید. قالیشویی پاکمهر بهترین و متخصص‌ترین نیرو‌ها را در مجموعه خود استخدام کرده است که طرز کار با دستگاه و مراقبت از فرش‌های شما را به خوبی آموزش دیده اند. با وجود این نیرو کار، شستشوی فرش‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود و محیط کاری شادی را رقم می‌زنند.

شستشو در حضور شما

آخرین موضوعی که در این بخش به بررسی آن می‌پردازیم شستشوی فرش‌ها در حضور صاحبان فرش است. اگر شما به تازگی با قالیشویی پاکمهر آشنا شده‌اید و به میزان کافی از مهارت کار ما مطلع نیستید می‌توانید در، قالیشویی در دزاشیب حضور به هم برسانید تا تمامی مراحل شستشو را مشاهده کنید و دیگر نگرانی بابت نحوه شستشوی فرش‌های با ارزش خود نداشته باشید. قالیشویی پاکمهر با وجود این ویژگی اعتماد بسیاری از افراد را کسب کرده است و این موضوع نیز یکی از علت‌هایی است که بهترین قالیشویی دزاشیب به شمار می‌رود.

بهترین قالیشویی در دزاشیب

در نهایت تمامی این موارد جزو مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که شما باید برای انتخاب قالیشویی خوب آن را اولویت قرار دهید. قالیشویی پاک مهر از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار است و بهترین و مناسب‌ترین خدمات را با کمترین هزینه به شما ارائه می‌دهد. برای ثبت سفارش و اقدام برای شستشوی فرش‌های خود تنها کافی است وارد سایت قالیشویی پاکمهر شوید و پس از انتخاب مدل شستشو و ثبت تعداد و متراژ فرش‌ها سفارش خود را بگذارید. همانطور که اشاره شد نیروی فعال قالیشویی پاکمهر در کمترین زمان برای جمع آوری فرش‌ها در آدرس مورد نظر حضور به هم می‌رسانند.

مطالب مرتبط

قالیشویی در دزاشیب: قالیشویی نزدیک دزاشیب در منطقه 1 تهران، قالیشویی پاک مهر میباشد. این قالیشویی تنها قالیبشویی مجاز و شاخص در شمال تهران محسوب میشود. شهروندان عزیز تهرانی ، شما برای خریداری فرش های دستباف ، هزینه های سنگین و بالایی را پرداخت میکیند و به همین خاطر نگهداری از آن برای شما عزیزان […] ...

17 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.