آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 13 مرداد 1401

قالیشویی در خیابان سی متری جی |66597347

قالیشویی پاک مهر در سی متری جی:

قالیشویی پاک مهر با برترین استانداردهای داخلی و خارجی در خیابان سی متری جی حضور دارد تا به ساکنین محترم منطقه 9 و اطراف منطقه 10 چون خیابانهای :21 متری جی ، شمشیری ، سه راه آذری ، 16 متری امیری و… خدمات فوق العاده و چشمگیر خود را در جهت شستشوی انواع فرش و کفپوش ، دستی و ماشینی (تابلو فرش ، ابریشم ، گلیم ،گبه ، فانتزی ، بلژیکی و…) عرضه کند.

قالیشویی در شمشیری:

خیابان شمشیری با نام سابق 20متری ولیعهد در منطقه 9 در غرب تهران قرار گرفته که از میدان شمشیری تقاطع خیابان قزوین در شرق آغاز و به دانشگاه هوایی مهرآباد جنوبی در غرب منتهی می شود. محله هاو خیابان های اطراف خیابان شمشیری، اتوبان فتح ، سه راه آذری، بزرگراه سعیدی و 45متری زرند هستند.

قالیشویی پاک مهر با بیش از بیست سال سابقه خوش نام ترین و معتبرترین قالیشویی در سراسر تهران است که کلیه خدمات این شرکت دارای تضمین و تخصص در شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی می باشد

 قالیشویی پاکمهر یکی از برترین و بزرگترین قالیشویان با سابقه برای ارائه خدمات فرش در تهران است که کلیه مجوزهای مربوطه را از اتحادیه قالیشویی دارد همچنین در 118 تهران نیز به ثبت رسیده است .

این شرکت معتبر و نام آشنا بیش از یک دهه است که در ارائه خدمات فرش فعالیت میکند و دارای کارخانه مجهز به دستگاه های مدرن و پیشرفته برای شستشوی تخصصی فرش و زیرانداز با پرسنل آشنا به شستشو و مراقبت و نگهداری از فرش میباشد.

کلیه خدمات فرش اعم از : شستشو ، لکه گیری ، رنگ برداری ، سفیدشویی ، اعلاءشویی ، ترمیم و مرمت فرشهای آسیب دیده ، چرمدوزی ، ریشه زنی فرش و شیرازه و…دراین قالیشویی معتبر با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به نسبت کیفیت کار انجام می پذیرد .

ارائه سرویس در قالیشویی پاکمهر بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته وفاصله مدت زمانی تحویل 48 ساعته و همچنین قالیشویی پاکمهر در ایام تعطیل نیز آماده سرویس دهی میباشد. 

از کلیه ساکنان محترم در این محله که میخواهند از خدمات قالیشویی پاکمهر بهره مند گردند تقاضا میشود باتوجه به بافت شهری و وجود ترافیک دراین منطقه از 1ساعت قبل با نزدیکترین شماره به محل تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم برای ارائه سرویس صورت پذیرد.          

پاکمهر پیام آور پاکیزگی در خدمت شماست.