آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 دی 1400

قالیشویی در زرتشت | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان زرتشت:


قالیشویی مجاز پاکمهر در خیابان زرتشت واقع در نزدیکی خیابان ولی عصر و خیابان فاطمی  تهران، شعبه فعال دارد و به مشتریان گرامی ساکن در این منطقه نیز خدمات قالیشویی خود را ارائه میکند. قالیشویی پاکمهر تنها قالیشویی مجاز در این منطقه است که تحت نظارت اتحادیه تهران کلیه خدماتش نرخ گذاری شده است بر همین اساس عرضه خدماتش ارزانتر از دیگر قالیشویی های مجاز میباشد همینطور برای انجام خدمات خود از بهترین مواد شوینده ودستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده میکند به همین دلیل از محبوبیت ویژه ای در بین ساکنان خیابان زرتشت برخوردار است .

قالیشویی پاکمهر با بیش از چندین شعبه در سراسر تهران بزرگ آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی  در خیابان زرتشت می باشد .

تمامی عملیات شستشو ( انواع فرش دستباف، ماشینی، موکت، مبلمان، خوشخواب، پتو، تابلو فرش، تابلو ترمه، گبه ) مرمت ، خشکشویی ، پرداخت و رفع ساییدگی ، لکه گیری ، خاک گیری ، رنگبرداری ، ریشه زنی ، تعمیر و تعویض شیرازه ، چرم دوزی ، رفو ، رفع عیوب پارگی و پوسیدگی و …. در این قالیشویی با درجه کیفی بالا و تعرفه تعین شده از اتحادیه انجام پذیر است .

برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته و پس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد.

قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد . شما می توانید با یک تماس با نزدیک ترین شعبه قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید. پرسنل و نیروهای متعهد ما د راسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته  حتی در ایام تعطیل  و به صورت آنلاین در خدمت  شما همشهریان می باشد. و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.