آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 دی 1400

قالیشویی در خواجه نظام | 88690517

قالیشویی خواجه نظام:

قالیشویی پاکمهر در خیابان خواجه نظام از جمله قالیشویی های معتبر و مجاز است که به کلیه محله های واقع در این خیابان و دیگر نقاط منطقه 7 تهران مانند: خیابانهای خواجه نصیر طوسی ، پلیس، نامجو و میدان سپاه و نظام آباد خدمات قالیشویی باکیفیت خود را عرضه میدارد.قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران شعبه فعال داشته و هر روزه از تمامی مناطق 22 گانه تهران بخصوص خیابان اجاره دار یا همان خواجه نظام المک ارائه خدمات می پذیرد.

 

قالیشویی در خیابان گرگان:

قالیشویی پاکمهر در خیابان سرباز ( باباخانلو) از کلیه ساکنین خیابان گرگان و کوچه و محله هایی که در قسمت غربی خیابان خواجه نظام قرار دارند و محل عبور و مرور شان همین خیابان سرباز میباشد نیز سفارش خدمات قالیشویی برای فرشهای دستبافت و ماشینی همچنین شستشوی انواع موکت و خشکشویی مبلمان را پذیرا می باشد. قالیشویی پاکمهر با کوله باری از تجربه و کارنامه ای درخشان در زمینه شستشو و خدمات قالیشویی در خیابان خواجه نظام حضور دارد تا هر گونه مشکلی در مورد شستشو و دیگر خدمات فرش های شما را مرتفع نموده و بهترین کیفیت خدمات قالیشویی را برای شما همشهریان محترم ساکن در منطقه 7 و خواجه نظام المک به ارمغان آورد .

کافیست با شماره تلفنهای مربوط به محل سکونتتان تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت حضور کارشناسان قالیشویی پاکمهر را در محل مشاهده نمایید بعد از کارشناسی فرش و انتخاب نوع خدماتی که برای فرشهایتان میخواهید با نرخ مصوبه از جانب اتحادیه صنف قالیشویان تهران کارکنان زحمتکش این شرکت فرشهای شما را لول کرده تا کوچکترین آسیبی به فرشهای شما نرسد ، و جهت انتقال به کارخانه قالیشویی پاکمهر حمل مینمایند.

ارائه خدمات قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی در تمام روزهای سال میباشد و شما هر زمان در طول روز میتوانید سفارشات شستشوی فرشهایتان را از طریق تلفن یا ثبت سفارش آن لاین که برای اولین در ایران در سایت قالیشویی پاکمهر راه اندازی شده است بدهید تا با بالاترین کیفیت شستشو بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی فرشهایتان را تحویل بگیرید.

خدمات قالیشویی پاک مهر 

قالیشویی پاک مهر فقط به شستن فرش بسنده نکرده بلکه کلیه خدمات قالی مانند شیرازه دوزی ف چرم دوزی، تعویض ریشه برای فرشهای دست باف و ماشینی ، رفوی فرشهای پاره و دارای پوسیدگی ، پرداخت ، دارکشی ، لفاف دوزی برای محافظت بیشتر از ریشه های فرش، لگه گیری و رنگ برداری و …. را با استفاده از بهترین استادکاران فرش و دستگاه های مجهز و مدرن و برترین مواد شوینده و استاندارد.

قالیشویی پاکمهر بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته از طریق شماره تماس:02188690517 و ثبت سفارش آنلاین در خدمت همسایگان محترم خیابان خواجه نظام در منطقه 7 تهران می باشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی خواجه نظام: خیابان خواجه نظام یا اجاره دار در منطقه 7تهران میباشد و با خیابان پلیس ، خواجه نصیرطوسی ،خیابان مدنی یا نظام آباد مرتبط میباشد و قالیشویی پاکمهر دراین خیابان بعنوان یک قالیشویی خوب و مطوین و جاز فعالین مینماید.قالیشویی پاکمهر در محله خواجه نظام  یکی از ممتازترین و بروز ترین قالیشویی های […] ...

30 دی 1400
ادامه مطلب

قالیشویی خواجه نظام: نزدیکترین قالیشویی به خیابان خواجه نظام که به نام اجاره دار نیز مشهور است قالیشویی مجهز و مجاز پاکمهر در منطقه 7 شهرداری تهران می باشد. و چون خیابان خواجه نظام در شمال با خیابان پلیس و خیابان خواجه نصیرطوسی در جنوب ارتباط پیدا میکند قالیشویی پاکمهر به ساکنان این دو خیابان […] ...

30 دی 1400
ادامه مطلب

پاک مهر در خیابان خواجه نظام: قالیشویی خواجه نظام قالیشویی پاک مهر با بیش از 20 سال تجربه  در سراسر پایتخت سرویس دهی منظم دارد که در هرکجای پایتخت ساکن بودید می توانید شماره نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب نموده و تماس حاصل فرش های نمایید.   پرسنل و نیرو های مجرب ما […] ...

30 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.