آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 مرداد 1400

قالیشویی محدوده اشرفی اصفهانی |44444679

قالیشویی در بزرگراه اشرفی:

اتوبان اشرفی اصفهانی بزرگ راهی شمالی و جنوبی در غرب تهران است که از میدان فلکه دوم صادقیه شروع و تا چهاردیواری (سیمون بولیوار ) امتداد می یابد. این بزرگراه مرز بین منطقه 2 و منطقه 5 قرارگرفته بطوری که ضلع جنوب به شمال این اتوبان در منطقه 2 و ضلع شمال به جنوب آن در منطقه 5 واقع گردیده است. اتوبان اشرفی اصفهانی دارای 2 تقاطع و از یک میدان که میدان پونک میباشد میگذرد. یکی از این تقاطع ها تقاطع بلوار مرزداران است و دیگری تقاطع سازمان آب میباشد که هردوی این تقاطع ها در سمت جنوب به شمال بزرگراه اشرفی قرار دارند. قالی شویی پاک مهر قدرتمند ترین قالیشویی در غرب تهران شناخته شده است که به مدت 20سال در تهران به صورت مداوم و پیوسته فعالیت می نماید، یکی از مناطق پر تردد برای فعالیت این قالیشویی منطقه وسیع و پهناور غرب پایتخت می باشد دفتر اصلی این شرکت معتبر واقه در منطقه 5 میباشد و تمامی همشهریان واقع در محدوده اشرفی اصفهانی ، جنت آباد، سردارجنگل و پونک از خدمات درجه یک و با کیفیت این قالیشویی برخوردار می باشند.

 

قالیشویی پاکمهر در مرزداران: 

از دیگر مناطقی که تحت ساپورت خدماتی شرکت قالیشویی پاکمهر است محله مرزداران است. قالیشویی پاکمهر به تمامی نقاط منطقه 2 و منطقه 5 برای عرضه خدمات قالیشویی اشراف کامل دارد. قالیشویی پاکمهر متخصص در شستشوی انواع فرش های دستباف و بلژیکی ، فانتزی ، ابریشم مصنوعی ، انواع موکت ، ساده، طرحدار، پالاز و … میباشد. از آنجایی که تاریخچه تشکیل و پیدایش قالیشویی پاکمهر در غرب تهران و محله سردار جنگل بوده بیشترین مشتریان وفادار و همیشه راضی قالیشویی پاکمهر را ساکنین محله های مرزداران ، صادقیه، باغ فیض، پونک ، جنت آباد ، شاهین شمالی و جنوبی ، بلوار کمالی ، طالقانی و ….. تشکیل میدهند.

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران خدمات ارائه میکند.

قالیشویی پاکمهر دارای کارخانه ای مجهز و پیشرفته با پرسنلی حرفه ای و کار آزموده است که میتوانند تمامی نیاز های مورد نظر شما را برای خدمات فرش و موکت هایتان برآورده سازد اگر ساکن در حاشیه بزرگراه اشرفی اصفهانی در هر قسمت آن هستید کافیست با شماره های مندرج در ذیل صفحه تماس گرفته تا در اولین و کوتاه ترین زمان ممکن تیم حرفه ای قالیشویی مجاز و مطمئن قالیشویی پاکمهر را در جلوی درب منزلتان روئیت نمایید.

قالیشویی پاکمهر منصف ترین و معتبر ترین قالیشویی فعال در تهران است که خدمات شستشو ، رفو و خشکشویی را با بهترین و استاندارد ترین کیفیت ممکن در تمام مناطق تهران با نرخ مصوبه اتحادیه ارائه میکند .

قالیشویی پاکمهر متعهد، خوش قول و مشتری مدار است و بیش از دو دهه است که در تهران با اعتبار و اقتدار پا برجا پیشرو در ارایه خدمات بی نظیر و ویژه برای تمامی شهروندان تهرانی است.

نحوه پاسخگویی و ثبت سفارش خدمات در قالیشویی پاکمهر با شماره های 02144444679 و 02144022848 و سفارش آنلاین قالیشویی برای ساکنان محدوده اشرفی بصورت 7/24 ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای سال انجام میگیرد.   

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در اشرفی اصفهانی:  بزرگراه اشرفی اصفانی اتوبانی شمالی _ جنوبی است که از فلکه دوم صادقیه در جنوب تا بلوار سیمون بولیوار در شمال کشیده شده است که سمت جنوب به شمال آن در منطقه 2 و سمت شمال به جنوب آن در منطقه 5 قرار دارند. قالی شویی پاکمهر با تجربه […] ...

7 مرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.