آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 تیر 1400

قالیشویی بلوار کاشانی | 44308040

قالیشویی پاکمهر در بلوار کاشانی:

قالیشویی پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی در محدوده بلوار کاشانی ، و محله های شهر زیبا، صادقیه، جنت آباد ، اشرفی اصفهانی و…آماده خدمت میباشد. این قالیشوی متخصص در شستشوی انوع فرش میباشد و فر شهای ابریشم و گل ابریشم رابه صورت تضمینی ، همراه با تثبیت رنگ انجام میدهد. و خدمات فوق العاده ای را که برای فرش های شما در نظر گرفته است ، زیر نظر کارشناسان و استادکاران ماهر انجام میپذیرد . نرخ ها ی شستشو را با توجه به نرخ اتحادیه در نظر گرفته و همه رو زه حتی در ایام تعطیل ، فرش را از شما تحویل گرفته و خدمات رسانی به شما را انجام میدهد. قالیشویی پاک مهر بدون اتلاف وقت سر موقع فرش را از شما تحویل گرفته و سر موقع نیز به شما تحویل میدهد. تمام خدمات قالیشویی پاک مهر تحت گارانتی پاک مهر میباشد و شستشو ها تضمینی و تخصصی انجام میشود. شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف ، انواع مبلمان و خوشخواب ،فرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری ، فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ، کفپوش اتاق ، کفپوش اتاق کودک  را  به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز انجام میدهد.

بسیاری از شهروندان گرامی شکایت از این دارند که قالیشویی های غیرمجاز  زیادی در تهران مشغول به کار هستند که بیشتر آنها مجوز نداشته و برای فر شها مشکل می آفرینند. علی الخصوص در ایام اسفند ماه در جریان خانه تکانی ها ، قالیشویان زیادی با نام ها ی مختلف برای دوره زمانی کوتاهی تراکت با نام قالیشویی خود ساخته ،  چاپ کرده ، و به دست مردم میدهند و به دلیل اینکه ارزان میباشند ، مردم به ایشان اعتماد کرده و به این قالیشویان فرشهای نفیس و گران بهای خود را میسپارند. جالب است بدانید بلا فاصله با به پایان رسیدن ماه اسفند و خانه تکانی ها دیگر این شرکت ها وجو نداشته و مشتری نمیتواند در صورت مشاهده مشکل در فرش یا بروز هر مشکلی دیگر، با آن قالیشویی ارتباط بر قرار کند. از این رو باید در انتخاب قالیشویی بسیار دقتت کرده و اجازه ندهید قیمت ارزان قالیشویی شما را فریب دهد.  زیرا قالیشویی که مجاز باشد قیمت های شستشو را توسط نرخ های تعیین شده در اتحادیه  در نظر میگیرد. برای اینکه به مجاز بود این قالیشویی اعتماد کنید  کافیست ، با مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویان در قسمت قالیشویان مجاز، نام  شرکت مجاز قالیشویی پاک مهر به همرا نام مدیریت محترم را مشاهده نمایید . پاک مهر دارای خدمات پس از تحویل فرش میباشد یعنی ، شما پس از تحویل فرش اگر از کار و کیفیت شستشو در فرش راضی نبودید، تنها با یک تماس با قالیشویی پاک مهر، از ایشان بخواهید فرش های شما را برای باردیگر جمع آوری کرده شستشو داده و به شما تحویل دهند. یا اینکه اگر بلافاصله بعد از تحویل فرش یا چند روز بعد ، مشکلی برای فرش شما به وجود بیاید  میتوانید ، با یک تماس از کارشناسان محترم راهنمایی های لازم را دریافت نمایید، تا مشکل فرش شما رفع شود .

اطمینان را به قلب های شما میدهیم فقط کافیست یکبار از خدمات قالیشویی پاک مهر استفاده نمایید،  آن وقت شاهد کیفیت و سلامت فرش های خود در طولانی مدت ، خواهید شد.اهالی محترم درشهر زیبا و کاشانی شما میتوانید با اطمینان خاطر جهت دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر اقدام نمایید.

شماره تماس قالیشویی:02144022848

مطالب مرتبط

قالیشویی در بلوار ایت الله کاشانی: بلوارآیت الله کاشانی با جهتی شرقی و غربی در منطقه 5 تهران است و قالیشویی پاک مهر در نزدیک این بلوار دارای دفتر اصلی است که بیست سال است خدمات به روز و پیشرفته قالیشویی را همراه با تائئدیه رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران به صورت تضمینی و گارانتی […] ...

14 تیر 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در منطقه کاشانی: بلوار کاشانی که از فلکه دوم صادقیه تا سه راهی بلوار تعاون امتداد دارد و جهتی شرقی و غربی داشته و به صورت کامل در منطقه 5 تهران جای گرفته است. قالیشویی پاک مهر با بیش از دو دهه تجربه و سابقه قالیشویی در غرب پایتخت دفتر مرکزی که […] ...

14 تیر 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.