آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 16 دی 1402

قالیشویی در محدوده اقدسیه پاکمهر |22553767|☎📞

آشنایی با یک قالیشویی در محدوده اقدسیه موضوعی است که ما در این مطلب به آن پرداخته‌ایم. ما این کار را کرده‌ایم تا شما اهالی محدوده اقدسیه به یک قالیشویی خوب با کیفیت عالی دسترسی داشته باشید. احتمالا قالیشویی‌های متعددی در این منطقه موجود باشند؛ اما منظور از ما از قالیشویی در محدوده اقدسیه شعبه‌ای از پاکمهر است که خدمات آن به طور انحصاری و متمایز ارائه می‌شود. این قالیشویی که به دلیل نزدیکی می‌توان آن را قالیشویی در فرمانیه نیز دانست یکی از بهترین و نزدیک‌ترین شعبه‌های پاکمهر برای شهروندان این منطقه و مناطق نزدیک به آن است.

چگونه قالیشویی در محدوده اقدسیه ثبت سفارش کنیم؟

مهم‌ترین کارکرد قالیشویی در پاسداران (یا همان محدوده اقدسیه) شست و شوی قالی‌ها است. اما در کنار شست و شو خدمات تعمیر و مرمت قالی‌ها نیز ارائه می‌شود. با این حال برای استفاده از این خدمات در ابتدا باید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه آنلاین به سایت پاکمهر، ثبت کنیم. ثبت سفارش از نظر زمانی هیچ محدودیتی ندارد. شما می‌توانید سفارشات خود را در هر ساعت و یا در هر روزی از ماه ثبت کنید. بنابراین نیاز نیست در در روزهایی مانند ایام نزدیک به عید یا سایر روزهای شلوغ سال، نگران ثبت نشدن سفارشات خود باشید.

کیفیت شست و شو قالیشویی در محدوده اقدسیه

قالیشویی در نوبنیاد شست و شوی خود را از نظر کیفی در دو سطح انجام می‌دهد. سطح اول سطح عادی است. در این روش قالی‌ها تنها یک مرتبه، مرحله شست و شو را طی می‌کنند. البته منظور از عادی بودن کیفیت پایین نیست. بلکه شست و شوی عالی برای قالی‌هایی است که میزان کثیفی آنها خیلی زیاد نیست. این قالی‌ها با یک مرتبه شست و شو به طور کامل تمیز می‌شوند. اما سطح دوم شامل شست و شوی پیشرفته است. در این روش قالی‌ها فرآیند شست و شو را چندین مرتبه طی می‌کند تا به تمیزی کامل برسند. این سطح از شست و شو همانطور که احتمالا حدس زده‌اید مختص قالی‌های بسیار کثیف است.

در هر دو روش سایر عملیات شست و شو از جمله استریلیزه کردن به صورت مشترک انجام می‌شود. با فرآیند استریلیزه کردن، قالی‌ها از وجود هر نوع ویروس یا عامل بیماری‌زا تمیز می‌شوند. لازم به توضیح است که مراحل شست و شو شامل گردگیری، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است. مرحله استریلیزه کردن نیز مختص تمام قالی‌ها و در هر شرایط زمانی است.

قالی‌ها با چه دستگاه‌هایی شسته می‌شوند؟

برخلاف برخی از قالیشویی‌ها که کار شست و شو را با دستگاه‌های معمولی انجام می‌دهند، روند شست و شوی قالیشویی در محدوده اقدسیه با دستگاه‌های بسیار پیشرفته انجام می‌شود. دستگاه‌هایی که در قالیشویی محدوده اقدسیه استفاده می‌شود جزء دستگاه‌های روز دنیا هستند و کار شست و شو را به صورت کاملا اتومات انجام می‌دهند.

عملیات اختصاصی شست و شو

در روند شست و شوی قالیشویی در محدوده اقدسیه از اقدامات اختصاصی جهت تمیزی قالی‌ها استفاده می‌شود. عملیات و اقداماتی که احتمالا مشابه آن در بسیاری از قالیشویی‌ها دیده نمی‌شود. یکی از این اقدامات استفاده از کاور در زمان تحویل قالی‌ها است. کاورها مختص قالیشویی پاکمهر هستند و تمام شعبات آن از این کاورها استفاده می‌کنند تا قالی‌ها هنگام تحویل به مشتریان کاملا تمیز بمانند. اقدام اختصاصی دیگر شست و شوی شرعی است. البته این کار در دستگاه‌ها به صورت اتومات انجام می‌شود. یعنی اقدام اختصاصی و مجزا نیست. زیرا همانطور که گفتیم مرحله آبگیری یکی از مراحل اصلی و پیشرفته دستگاه‌های قالیشویی در محدوده اقدسیه است. در این مرحله آب به تمام قسمت‌های قالی نفوذ می‌کند و آبگیری به صورت کامل انجام می‌شود. این بدان معنا است که رد هیچ گونه نجاست در قالی شما باقی نمی‌ماند.

آیا به جز قالی، شست و شوی سایر کفپوش‌ها نیز انجام می‌شود؟

بله. خدمات قالیشویی در محدوده اقدسیه تنها مختص قالی‌ها نیست؛ بلکه در این قالیشویی خدمات مربوط به کفپوش‌ها نیز ارائه می‌شود. خدمات قالیشویی در محدوده اقدسیه از شست و شوی قالی‌ها نیز فراتر است. در این قالیشویی شست و شوی مبلمان، پرده‌ها، تابلوفرش‌ها، پتو و… نیز ارئه می‌شود.

مرمت و تعمیر انواع آسیب‌ها

قالی‌ها مستعد هر نوع آسیبی هستند. آسیب‌هایی که می‌تواند زیبایی و ارزش قالی شما را نصف کند و یا حتی به طور کامل از بین ببرد. این آسیب‌ها شامل پاره شدن یا پوسیدن قالی، آسیب دیدن شیرازه، ریشه‌ها، رنگ‌ها و هر چیزی دیگری است. اما آیا این آسیب‌ها قابل ترمیم هستند؟ پاسخ این است که بله؛ اما نه در هر جایی و توسط هر کسی. با این حال قالیشویی در محدوده اقدسیه تمام این خدمات را به طور حرفه‌ای و توسط نیروهای کاملا مجرب انجام می‌دهد. این خدمات شامل رفوگری (ترمیم پارگی و پوسیدگی) تعمیر شیرازه، ترمیم ریشه‌ها، اصلاح رنگبندی اعم از به هم ریختگی رنگ‌ها و یا از بین بردن سایه روشن‌ها و اصلاح کج شدگی قالی‌ها است. تمام این خدمات با کیفیتی بسیار عالی انجام می‌شود.

مشتری مداری

خدمات مربوط به مشتری مداری مستقیما مربوط به قالی‌ها نیست بلکه شامل احترام به حقوق معنوی مشتریان است. احترام به مشتریان در قالیشویی محدوده اقدسیه بر اساس اصول و اقدامات متعددی انجام می‌شود. سرعت عمل یکی از این اصول است که با کمک دستگاه‌های پیشرفته و نیروهای مجرب تحقق یافته است. نظم و کیفیت بالای خدمات نیز از دیگر اصول مهم مشتری مداری قالیشویی در محدوده اقدسیه است. اما مهم‌تر از همه اینها احترام به مشتریان از طریق شنیدن دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات آن‌ها است. قالیشویی محدوده اقدسیه این حق و فرصت را برای شما شهروندان عزیز قائل است تا اگر انتقاد یا شکایتی از خدمات این قالیشویی داشتید بتوانید به راحتی آن را با مجموعه قالیشویی پاکمهر در میان بگذارید.

سخن نهایی قالیشویی در محدوده اقدسیه

خدمات قاالیشویی در محدوده اقدسیه از هر لحاظ به نفع شما است. از نظر زمانی خدمات این قالیشویی معمولا طی دو یا سه روز کاری ارائه می‌شود. این سرعت عمل همراه با کیفیت عالی آن در مقایسه با سایر قالیشویی‌ها بسیار استثنائی است. از نظر انرژی نیز قطعا سپردن قالی‌ها به یک قالیشویی معتبر می‌تواند باعث حفظ سلامت جسمی و حتی روحی شما شود. اما مهم‌تر از همه اینها تعرفه‌های عادلانه خدمات قالیشویی در محدوده اقدسیه است که در مقایسه با خدمات و کیفیت آن، بسیار مقرون به صرفه است. بنابراین و با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان گفت قالیشویی در محدوده اقدسیه راهی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و زمان شما است.

مطالب مرتبط

اقدسیه، نگین شمال تهران، با خانه‌های مجلل و فرش‌های نفیس، نیازمند قالیشویی متناسب با این ظرافت و دقت است. قالیشویی پاک مهر با سابقه‌ای درخشان و تعهدی مثال‌زدنی، به عنوان بهترین قالیشویی اقدسیه شناخته می‌شود. در پاک مهر تمام تمرکز ما بر رضایت شما عزیزان است و خوشبختانه در طی این 15 سال توانسته‌ایم رضایت […] ...

30 بهمن 1402
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر با گسترده کردن فضا و سیستم موجود در قالیشویی خود، به مناطقی همچون اقدسیه نیز سرویس دهی دارد و تنها با ورود به سایت و ارتباط با مشاورین ما می‌توانید روز جمع آوری را تعیین کنید تا نیروهای قالیشویی پاکمهر در محل حاضر شوند. تعداد قالیشویی در اقدسیه نیز همانند دیگر محله‌ها بسیار […] ...

12 بهمن 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.